دوباره طلا می گیرم به امام رضا (ع) می دهم/ بچه ها شرایط خوبی برای تمرین کشتی دارند.


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838688

تیم ملی کشتی فرنگی در دسته فوق سنگین گفت: یاد و مدال شهدا مایه برکت مبارزه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرحسین زارع ملی پوش کشتی آزاد در حاشیه اهدای مدال یونس امامی به فرزند شهید مصطفی صدرازاده گفت: اتفاق بسیار زیبایی رخ داده و معتقدم این اتفاقات باعث برکت مبارزه خواهد شد. ما ایرانیان مدیون این شهدا هستیم که سربازان وطن بودند و امنیت و آرامش امروز جامعه ما مدیون خون پاک شهداست.

زارع ادامه داد: امیدوارم این گونه اتفاقات در دعوا بیشتر شود و از آقای یونس درس بگیریم و بتوانیم در مسابقات بین المللی به شهدا کمک کنیم و این مدال کوچک را به خانواده هایشان بدهیم.

ملی پوش کشتی فرنگی که سال گذشته مدال طلای مسابقات جهانی استون قدس رضوی را کسب کرده بود، گفت: قبل از مسابقات جهانی نروژ قصد داشتم در صورت کسب مدال آن را به استون قدس رضوی اهدا کنم. خدا را شکر رضا (ع) کمک زیادی به من کرد و طلا گرفتم و این مدال کوچک را به آنها دادم.

وی افزود: امیدوارم قهرمانی هایم ادامه داشته باشد و مدال هایم را به امام رضا (ع) تقدیم کنم که تنها شایسته مدال طلاست.

دارنده مدال طلای جهان در سال 2021 نروژی که این روزها خود را برای حضور در مسابقات رنکینگ خردادماه در قزاقستان در تیم ملی کشتی آماده می کند، گفت: روزهای پایانی اردو را پشت سر می گذاریم. وضعیت همه بچه ها خوب است و آموزش ادامه دارد. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود تا مردم در مسابقات رده بندی قزاقستان خوشحال شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید