دوخت مانتو قهرمانی برای پرسپولیس

دوخت مانتو قهرمانی برای پرسپولیس

محمدرضا مهدوی بازیکن سابق پرسپولیس درباره پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان گفت: افراد زیادی در روزهای اخیر حاشیه هایی را برای پرسپولیس و حریفشان ایجاد کرده اند که شاید این دیدار با نتیجه ای غیر از برد پرسپولیس به پایان برسد اما تیم پیکان با غیرت. مقابل پرسپولیس ایستاد و فوتبال را ثابت کرد. تمیز یعنی چی؟

وی افزود: باید به معتبی حسینی و شاگردانش تبریک گفت. پیکان مردانه جنگید و ثابت کرد که آمده تا از پرسپولیس امتیاز بگیرد. آنها با وجود اینکه مقابل هواداران پرسپولیس بازی می کردند، عالی به نظر می رسیدند. من خودم شک داشتم که پرسپولیس بتواند در این بازی پیروز شود یا نه، اما خوشبختانه پرسپولیسی ها با فشاری که از کناره ها و عمق دفاع به تیم پیکان وارد کردند، توانستند بازی را به نفع خود تمام کنند.

بازیکن سابق پرسپولیس اضافه کرد: تیم پیکان اگرچه در دفاع کار بزرگی انجام می دهد اما پرسپولیس برای رسیدن به هدف خود روش های مختلفی را امتحان کرد. پنالتی برای سعید صادقی گرفته نشد که کاملا واضح بود. بازیکن دارت به او پشت کرد.

وی ادامه داد: با همه اینها پنالتی دوم صددرصد دقیق بود و توپ در دست مدافع پیکان قرار گرفت. البته من کارشناس داوری نیستم اما بررسی رسانه ها نشان داد که کارشناسان داوری پنالتی را درست تشخیص داده اند.

مهدوی همچنین درباره کارهایی که پرسپولیس در دو بازی اخیر انجام داده است، توضیح داد: قطعا دو بازی اخیر برای پرسپولیس آسان نیست. سپاهان سایه به سایه پرسپولیس می رود اما فکر می کنم با این تیم باتجربه و کادرفنی خوب که روی نیمکت پرسپولیس نشسته اند باید از این به بعد مانتو قهرمانی را برای پرسپولیس بدوزند. چون این تیم شایسته قهرمانی است. فقط باید مراقب باشند چون سپاهان تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی دارد.

وی درباره برگزاری این دیدار در ورزشگاه آزادی نیز گفت: خیلی خوب بود که این دیدار در ورزشگاه آزادی با حضور جمعیت برگزار شد. در این شرایط سخت اقتصادی، اینکه هواداران پرسپولیس آمدند و دو ساعت از فوتبال زیبای پرسپولیس و پیکان لذت بردند، ارزش زیادی دارد. امیدوارم دیگر هیچ مسابقه ای بدون تماشاگر برگزار نشود زیرا واقعا حیف است.

دیدگاهتان را بنویسید