دود ناشی از تکذیب توافق به چشم دلار و قیمت خودرو رفت

دود ناشی از تکذیب توافق به چشم دلار و قیمت خودرو رفت

تاثیر شایعه معامله ایران و آمریکا بر بازار ارز و خودرو

خبرگزاری تسنیم در خبری با عنوان بازگشت دلار به کانال 47 هزار تومان گزارش داد:

* در روزهای اخیر قیمت دلار از بالای 50 هزار تومان به کانال 47 هزار تومان بازگشته است.

* فعالان بازار ارز می گویند: از زمانی که قیمت ها شروع به کاهش کرد، تعداد زیادی از مردم برای فروش دلار خود به خیابان فردوسی رفته اند.

* نگاه مردم و بازار به قیمت ها در حال کاهش است. همه انتظار دارند در روزهای آینده قیمت دلار و سکه کاهش یابد زیرا اخبار سیاسی این روزها مثبت است.

بازار به عصا تبدیل شده است. خریداران دست به دست هم می دهند

کامران سلطانی زاده، دبیر کانون صرافی:

* وضعیت بازار ارز در روزهای اخیر آرام بوده است. خریداران و واردکنندگان این روزها از خرید خود عقب نشینی کرده و به روزهای آینده موکول کردند زیرا معتقدند قیمت ها دوباره کاهش می یابد. در روزهای اخیر بازار ارز و خریداران محتاط شده و با احتیاط بیشتری نسبت به قبل عمل می کنند.

* قیمت دلار در کانال های تلگرامی در حالی به 47 هزار تومان بازگشته است که نرخ دلار در انتهای بازار ارز تهران کمتر از این رقم است و مشاهدات میدانی نشان می دهد در حال حاضر دلار در بازار آزاد خریدار است. خیر، زیرا معامله گران پیش بینی می کنند که روند کاهشی نرخ ارز ادامه داشته باشد.

شاخص بورس تهران کاهش یافت

روز یکشنبه 31 خردادماه، بورس تهران برای دومین روز متوالی افت کرد و شاخص کل با 6845 واحد کاهش به رقم 2.2 میلیون واحد رسید.

دیروز شاخص بورس 73 هزار واحد کاهش یافت و بیش از دو هزار میلیارد تومان پول واقعی از بورس خارج شد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران از 28 اردیبهشت ماه امسال 12 درصد معادل 300 هزار واحد افت کرد.

دود ناشی از تکذیب توافق به چشم دلار و قیمت خودرو رفت

کاهش 10 تا 25 میلیون تومانی قیمت خودرو در عرض چند ساعت

* مشاهدات نشان می دهد امروز بازار خودرو با کاهش قیمت 10 تا 25 میلیون تومانی انواع خودروهای داخلی و مونتاژی مواجه است.

* پس از افت قیمت دلار در بازار خرید و فروش خودرو، افت قیمت ها نیز وجود داشت، چنانکه مشاهدات نشان می دهد امروز بازار با افت قیمت 10 تا 25 میلیون تومانی برای انواع داخلی مواجه است. و ماشین های مونتاژ شده

*البته در یک هفته اخیر قیمت خودرو بین 15 تا 23 درصد کاهش داشته که عاملی برای مسدود شدن خرید و فروش در بازار شده و هیچ معامله ای در بازار انجام نمی شود.

* فعالان بازار معتقدند خریداران خودرو منتظر کاهش بیشتر قیمت هستند و به همین دلیل معامله در بازار به صفر رسیده است، به نظر می رسد با ادامه روند نزولی قیمت دلار، بازار خودرو نیز شاهد افزایش قیمت باشد. کاهش قیمت .

* در حال حاضر قیمت دنا پلاس 618 میلیون تومان، پژو پارس 470 میلیون تومان، پژو 206 تیپ دو 476 میلیون تومان، پژو 207 اتوماتیک 780 میلیون تومان، تارا اتومات 758 میلیون تومان و سورن 5 پلاس 3 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. تومان.

* علاوه بر این ساینا اس 324 میلیون تومان، کوییک 308 میلیون تومان، کوییک اتوماتیک 375 میلیون تومان، شاهین 525 میلیون تومان و ساینا اس اتوماتیک 397 میلیون تومان فروخته می شود.

* در محصولات مونتاژی جک J4 به 768 میلیون تومان و جک S5 به یک میلیون و 445 هزار تومان رسید. دیگنیتی پرایم یک میلیارد و 776 میلیون تومان، فیدلیتی یک میلیارد و 625 میلیون تومان، رسپکت یک میلیارد و 185 میلیون تومان معامله می شود.

* فعالان اقتصادی معتقدند اخبار مربوط به مذاکرات احتمالی ایران و آمریکا تاثیر مستقیم و غیرمستقیم بر بازار ارز و خودرو کشور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید