دوستان مشکلات استقلال حل می شود/ استقلال روزهای سختی را در اصفهان خواهد داشت

زمان: 08:03
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778477

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال گفت: در صورت ترک دوستان بسیاری از مشکلات با این اسپانسر پیدا شده حل می شود.

حسن اشجری مدافع سابق تیم فوتبال استقلال در مصاحبه با خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ وی در مورد پیروزی آبی ها در هفته اول لیگ برتر گفت: شروع کار برای تیم های بزرگ عموما بسیار حساس است و امسال همه منتظر استقلال مدل فرهاد مجیدی بودند. این برد و نمایش قابل قبول اما با نتیجه ای نزدیک به خارج شدن تیم از فشار اول کمک زیادی کرد.

وی در ادامه صحبت های خود چنین گفت: فرهاد مجیدی برخلاف دوره قبلی این فصل از ابتدا بود و خود تیم را بست اما هنوز مشکلاتی در بال تیم وجود دارد. یک بازیکن خلاء هم در تیم وجود دارد که در کنار جوانان مستعدی مثل حسین زاده باید یک یا دو بازیکن درجه یک داخلی یا خارجی به خدمت بگیرند.

اشجری ادامه داد: استفاده فرهاد مجیدی از سیستم 3 دفاع در نهایت عواقب دارد و بازیکنان ایرانی نمی توانند این تاکتیک را به خوبی توسط تیم های اروپایی به کار گیرند. البته اصرار فرهاد بر این سیستم به ثمر نشسته و پیشرفت هایی حاصل شده است اما شرایط و ابزار خاصی می طلبد. در خط دفاعی ، تیم به بازیکنانی مانند هادی عقیلی و پیمان منتظری نیاز دارد تا در پشت زمین سازماندهی شوند.

مدافع سابق آبی های تهرانی درباره تقابل آینده استقلال با تیم فوتبال ذوب آهن گفت: الگوی فوتبالی تیم های مهدی تارتار تدافعی و بسته است و استقلال بارها نشان داده که در این تقابل ناتوان است. برای شکستن این محاصره باید تاکتیک های مناسبی اتخاذ شود. استقلال روز سختی در اصفهان خواهد داشت و باید بتواند از ضدحمله های تاتار خلاص شود.

وی در مورد تمدید سه ساله فرهاد مجیدی به باشگاه استقلال اذعان داشت: حضور مصطفی آجورلو یک حسن دارد و آن این است که او یک فوتبالیست است و نگرانی های او را درک می کند. این تمدید فرصت خوبی برای فرهاد است و کار با حمایت باشگاه برای سرمربی آسان خواهد بود.

اشجری در پایان گفت: آمدن سردار آجورلو با تغییر نگاه مدیریتی باشگاه همراه بود و تصمیمات وی نشان دهنده نگاه فوتبالی وی است. این روند در دراز مدت موفقیت آمیز خواهد بود و در صورت ترک دوستان ، بسیاری از مشکلات با این حامی پیدا شده حل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید