دولت اراده قوی برای اجرای رتبه بندی معلمان ندارد

دولت اراده قوی برای اجرای رتبه بندی معلمان ندارد

رضا حاجی پور، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره پایان لایحه رتبه بندی معلمان گفت: موضوع رتبه بندی این لایحه دولت بود نه نمایندگان مجلس، بنابراین دولت باید قاطعانه روی آن بایستد.

وی ادامه داد: با توجه به ایراداتی که نسبت به رتبه بندی وجود دارد، لازم است در جلسه بعدی تمامی اعضای هیات امنا، معاونت استخدامی، معاونان وزیر آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و کمیته مشترک حضور داشته باشند. جلسات «به نتیجه خاصی برسیم و هیچ اعتراضی از هیئت امنا نداشته باشیم.

وی در خصوص اینکه هفته گذشته قرار بود جلساتی با حضور وزیر آموزش و پرورش برای حصول نتیجه باشد، گفت: وزیر به هر دلیلی در این جلسه شرکت نکرد و به دلیل حضور وزیر در این جلسه این جلسه را ترک کردم. جلسه لازم بود

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره تمدید تصویب این طرح گفت: در حال حاضر بزرگترین مشکل بار مالی این است که دولت باید برای تکمیل این موضوع زیر بار آن برود، بنابراین همه چیز انجام شده است. دوستان سر کار هستند

وی در خصوص اجرای این طرح تا پایان سال نیز گفت: با توجه به بازگشت این موضوع از سوی کمیته به هیات نگهبان و بالعکس، نمی توانم زمان دقیقی را در این زمینه اعلام کنم، برنامه ریزی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید