دولت اسلامی تنها قوه مجریه نیست، بلکه تمام دستگاه های حاکمیتی جمهوری اسلامی است


ساعت: 18:24
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820314

فرمانده سپاه تهران بزرگ در مراسم معارفه سرپرست جدید بسیج شهرداری تهران:

مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج در تهران با حضور سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد (ص) تهران بزرگ، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده نماینده شورای عالی مقام معظم رهبری حضرت رسول (ص)، جمعی از فرماندهان سپاه، مدیران شهری و فرماندهان حوزه های تابعه بازداشت و هادی سهامی به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج شهرداری تهران منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج در تهران با حضور سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد (ص) تهران بزرگ، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده نماینده شورای عالی مقام معظم رهبری حضرت رسول (ص)، جمعی از فرماندهان سپاه، مدیران شهری و فرماندهان حوزه های تابعه بازداشت و هادی سهامی به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج شهرداری تهران منصوب شد.

در این مراسم که در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدا برگزار شد، سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به بیان مراحل شکل گیری تمدن اسلامی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب پرداخت. گفت: ظهور تمدن اسلامی نشان داده است که پیروزی انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل حکومت اسلامی و تشکیل جامعه اسلامی، مراحل تحقق تمدن نوین و پیشرفته اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به اهمیت گام دوم انقلاب اسلامی در توسعه کشور گفت: ما وارد مرحله دوم خودسازی، جامعیت و تمدن سازی شده ایم، وارد مرحله دوم نشدیم. توفیقات زیادی در تشکیل دولت اسلامی دارند و در توضیحات خود خاطرنشان کردند که منظور از دولت اسلامی فقط قوه مجریه نیست، بلکه همه نیروها، نهادها و نهادهای حاکمیتی جمهوری اسلامی نیز به معنای آن هستند.

وی با بیان اینکه اگر این نهادها اسلامی شوند شاهد الگوی جامعه اسلامی خواهیم بود گفت: اخیراً مقام معظم رهبری فرمودند در مسائل اجتماعی و غیره دولت باید از خودش شروع کند. جامعه اسلامی یعنی جامعه ای که فقیر نباشد، یعنی جامعه ای سرشار از نشاط، معنویت، سلامت و امنیت و دارای احساس امنیت و رفاه باشد که در مجموع به معنای حکومت اسلامی است.

حسن زاده همچنین گفت: هرجا کار جهادی معنویت و حکومت داری پیوند خورد، خداوند اخلاص را تا سرحد اخلاص عنایت می کند. ، پویا، فعال و مصمم.
وی افزود: با مقاومت و ایستادگی مردم و درایت و درایت رهبر انقلاب اسلامی امروز به نقطه‌ای در دنیا رسیده‌ایم که تحریم بیش از تحریم آسیب می‌بیند و این ناشی از مقاومت مردمی است. “

سردار حسن زاده در ادامه با بیان اینکه اگر چه غربی ها قدرت چندانی بر موضوع برجام ندارند، گفت: زمانی غرب یکی از قدرت های دنیا بود، اما نتایج به نفع نظام اسلامی بود و باید زندگی کنیم تا آینده را ببینیم. از گذشته است و این برای تکیه بر توان تولیدی و داخلی کشورمان است.

وی با تقدیر از فعالیت های انجام شده در سازمان بسیج شهرداری تهران در سال های اخیر گفت: فعالیت های موثر خوبی برای کمک به مدیریت شهری تهران در دوره های مختلف انجام شده است و آقای سالک یک بسیجی تمام عیار و مورد اعتماد است. آنها به من اعتماد کردند تا برایشان آرزوی موفقیت کنم.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، سرگرد سهامی به عنوان فرمانده بسیج استان تهران معرفی و از زحمات چندین ساله محتبی سالک تقدیر شد.


c063ea9e a2c4 4da0 97ba 69ca41d8969e خبر خاکستری


4ddd7abd 73ff 4c23 89db 2a25f5cd66a6 خبر خاکستری


bec4e44a 4d87 4af0 a825 2a7793a88c71 خبر خاکستری


42ec43ef 446f 458e b557 848a3dfb4528 خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید