دولت انقلابی به دنبال مشکلات کشور در داخل / با استفاده از ظرفیت غیر قابل تعویض منطقه است

زمان: 17:53
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776301

امام جمعه اقلید با بیان اینکه دولت جدید به دنبال حل مشکلات کشور در زمینه های مختلف به ویژه اقتصادی از داخل کشور است و مشکلات خارج از کشور را مقید نمی کند ، به عضویت جمهوری اسلامی ایران در شانگهای گفت و گفت: ما به دنبال همکاری با همسایگان خود و استفاده از پتانسیل منحصر به فرد منطقه خود هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه ، حجت الاسلام محمدصادق طالبی امروز در آیین عبادت سیاسی نماز جمعه این شهر با بیان اینکه مسئولان خرد و کلان جمهوری اسلامی ایران باید از اقدامات رئیس جمهور جمهوری اسلامی درس بگیرند و نسبت به حل مشکلات امثال او وی مشکلات و گرفتاری های مردم را با دقت مشاهده و مطالعه کرد و برای رفع آنها تلاش کرد ، گفت: باید با مردم تعامل داشته باشیم و در جهت رفع مشکلات گام های جدی برداریم.

وی به بازدید نماینده رئیس جمهور (مسئول مرکز روابط عمومی ریاست جمهوری) از شهر اقلید اشاره کرد و گفت: به شهرستان ، در این روستا و مردم حضور داشتند.

امام جمعه اقلید ادامه داد: در جلسه شورای اداری ، منبر به برادران و خواهران داده شد تا آنها به راحتی خواسته های خود را بیان کنند ، به طوری که سایر کارکنان ما باید یکسان باشند و به خواسته ها و خواسته های مردم پاسخ دهند. به

طالبی افزود: مسوولان باید مشکلاتی را که قانون برای حل آنها اجازه داده حل کرده و مردم را به حل سایر مشکلات راهنمایی کنند تا گم نشوند.

حاطب جمعه اقلید سفر ریاست جمهوری به استان فارس را خیر و برکت خواند و با اشاره به اینکه مشکلات و مشکلات شهر به صورت کتبی به دفتر ریاست جمهوری ارسال شده است گفت: اوقات خوشی را در استان سپری کنید.

وی با تأکید بر اینکه نیازی نیست نگران ارسال نشدن درخواست های شهر به رئیس جمهور باشید ، به درخواست برخی از افراد در فضای مجازی اشاره کرد که یکی از وزیران از جمله وزیر کشاورزی (زیرا اقلید مرکز کشاورزی است) باید حضور داشته باشد. در شهر. کرد: رئیس مرکز روابط عمومی به تمام سوالات و درخواست های مردم اقلید با دقت و حوصله گوش می دهد و با توجه به ارتباط نزدیک با رئیس جمهور (رئیس مرکز روابط عمومی ریاست جمهوری) ، مشکلات و درخواست ها را منتقل می کند. به

طالبی سپس به مذاکرات با برجامی اشاره کرد و گفت غربی ها و بنابراین اروپایی ها و آژانس هسته ای می خواهند به ما نشان دهند که علی رغم اقدامات جمهوری اسلامی ایران در مسئله برجامی مدیون هستیم و افزود: جمهوری اسلامی ایران سریع عمل می کند. بدون مذاکره و دولت جدید به دنبال حل مشکلات کشور در زمینه های مختلف ، به ویژه اقتصادی ، از داخل کشور است و مشکلات خارج از کشور را محدود نمی کند.

حاطب جمعه اقلید به عضویت جمهوری اسلامی ایران در شانگهای اشاره کرد و گفت: ما تلاش می کنیم با همسایگان خود تعامل داشته باشیم و از فرصت های منحصر به فرد منطقه خود استفاده کنیم.

روز جمعه ، امام اقلید از فرارسیدن هفته وحدت استقبال کرد و یادآور شد: وحدت و همدلی مسلمانان باعث یاس و ناامیدی دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و صهیونیسم خواهد شد که هزینه های زیادی را برای ایجاد تفرقه و نفاق هزینه کرده اند.

طالبی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی ما منادی وحدت در جهان و اسلام است ، گفت: آنچه ما را به خود جلب کرد وحدت و همدلی همه اقشار جامعه با امام بود و آنچه ما را موفق نگه می دارد وحدت است. انجمن.

امام اقلید در پایان سخنان خود شهادت امام حسن عسگری (ع) و درگذشت حضرت عبدالمطلب (جد بزرگ پیامبر) را تسلیت گفت و یاد شهید آیت الله اشرفی اصفهانی را گرامی داشت.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید