دولت به دنبال بهره برداری از ظرفیت جوانان وفادار و انقلابی است


ساعت: 23:30
تاریخ انتشار: 1393/02/14
کد خبر: 1833948

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه های مختلف گفت: دولت در تلاش است تا از ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی استفاده کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی شنبه شب در اجتماع صمیمانه مردم در مسجد امیرالمومنین کهنز شهریار با تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) با اشاره به برنامه ریزی برای سفر به شهرهای غرب استان تهران اظهار داشت: دغدغه مردم این بود. رسیدگی و حل شد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد وضعیت فرمانداری شهریار به فرمانداری ویژه افزایش یابد که یکی از خواسته های اهالی این شهرستان است پس از کارشناسی در جلسه هیئت دولت مطرح شود.

رئیسی افزود: در جلسه شورای اداری نیز بحث حمل و نقل، مترو و آب شرب این مناطق مطرح شد و دولت با جدیت به این موضوعات رسیدگی خواهد کرد.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه های مختلف تاکید کرد و گفت: جوانان همواره کارآمدی و توانمندی خود را در عرصه های مختلف نشان داده اند. ما در دولت معتقد به میدان دادن به جوانان مومن و انقلاب هستیم و موفقیت همه قوا را در گرو حضور مردم و جوانان می دانیم.

وی گفت: محبوبیت دولت این است که مردم در عرصه های مختلف احساس مسئولیت کنند و دولت باید زمینه حضور و مشارکت آنان را در همه عرصه ها فراهم کند.

رئیس جمهور مسجد را مبنای مشارکت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و مشارکت مردم دانست و گفت: مساجدی که در تقویت حضور مردم فعال هستند پشتوانه ارزنده انقلاب و نظام بوده و در برنامه های دولت نیز نقش بسزایی دارند. .

رئیسی خاطرنشان کرد: مسائل فرهنگی یکی از دغدغه های اصلی مردم است و مساجد نیز می توانند در این حوزه نقش خوبی داشته باشند.

آیت الله رئیسی خطاب به جوانان گفت: مسجد قلعه است و جوانان عزیز از این قلعه خارج نشوند. امروزه بسیاری از مشکلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه با حضور فعال جوانان و مردم در مساجد قابل حل است.

رئیس جمهور بر لزوم قدردانی از خانواده های شهدا و مدافعان حرم تاکید کرد و گفت: آنها در مصیبت الهی موفق و سربلند بودند و امروز باید تلاش کنیم تا در مصیبت خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان موفق باشیم. “

آیت الله رئیسی تاکید کرد: امروز راهبرد جمهوری اسلامی ایران ایجاد امید در بین مردم و راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی است. یأس و ناامیدی در جامعه خواه ناخواه گام برداشتن در راه تدبیر دشمنان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید