دولت در اتمام پرژه‌های نیمه کاره مصمم است

رئیس جمهور گفت: در این دو سال همه دست اندرکاران تلاش جهادی کردند تا کاری را که از 30 سال پیش آغاز شده آغاز کنیم و تلاش ها در این بخش به ثمر نشسته است.

به گزارش خبرگزاری موج


حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی عصر امروز در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های آبرسانی، برق و فاضلاب شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: امروز 29 پروژه در بخش های آبرسانی، برق و فاضلاب با اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد تومان به بهره برداری رسید. 5 هزار و 900 میلیارد تومان افتتاح می شود.

رئيس جمهور وی با قدردانی از زحمات دست اندرکاران این پروژه ها گفت: در این دو سال همه دست اندرکاران تلاش جهادی برای شروع کاری که از 30 سال پیش آغاز شده است انجام داده اند و تلاش در این بخش به ثمر نشسته است.

وی افزود: پروژه های زهکشی و رفع تنش آبی از اولویت های ماست. سدهای نرماب و آقدکش دو سد مهم استان هستند که دولت برای تکمیل آنها تلاش کرده است.

وی ادامه داد: اجرای این پروژه ها نیازمند کار و تلاش جهادگران است و در شرایط عادی نمی توان کار را انجام داد. انجام پروژه های نیمه تمام برای ما مهم است.

حجت الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: تاکید ما این است که برای تکمیل برنامه ها مصمم هستیم و باید کاری را که از 20 و 30 سال قبل شروع شده به پایان برسانیم. در عین حال کارهای لازم را آغاز خواهیم کرد. امیدواریم با یک حرکت جهادی این طرح ها را تکمیل و به دست مردم برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال سال رشد تولید است و تولید برای ما بسیار مهم است. برنامه ریزی باید به گونه ای باشد که انرژی برای تولیدکنندگان دچار نوسان نشود. برای استفاده صحیح از انرژی نیاز به مدیریت داریم تا مراکز تولیدی دچار وقفه نشوند و مشکلات بخش خانگی و سایر بخش ها برطرف شود.


آیا این خبر مفید بود؟