دومینوی تکراری مدیریت شهری ناکارآمد در یاسود/ سکوت نمایندگان مجلس چیست؟


ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817278

خلاصه تقریباً هیچ پارلمان محلی در یاسوژ آنقدر مشهود است که شهروندان یاسوجی نیز در مورد آن اظهار نظر کنند تا دومینوی ناکارآمدی شورای شهر نسبت به گذشته تکرار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بدون شک ناکارآمدی حکمرانی شهری در هر شهری باید با هزینه های زیادی بر دوش شهروندان باشد و عدم توسعه شهری نتیجه اصلی آن است.

ناکارآمدی واقعیت سرنوشت شهر یاسوج از سال های اخیر تا کنون است، بنابراین متاسفانه در هر دوره ای مردم با اینکه زمان زیادی را صرف می کنند تا شاهد تغییرات باشند، اما متاسفانه هر بار که یاد روزهای گذشته می افتند و از انتخاب شما پشیمان می شوند. متاسف. که دیگر نه برای آنها خوب است و نه برای شهروندان.

با جست و جوی دلایل ناکارآمدی شورای شهر یاسوژ، عدم تخصص، کار قومیتی و سیاسی و عدم استفاده از نخبگان در مسائل شهری کلیدواژه هایی است که در هر گذر از این شهر می توان به آن دست یافت.

اعضای شورا منتخب مردمی هستند که باید در مورد زندگی روزمره مردم تصمیم بگیرند و مسائل روزمره شهری باید سرلوحه کارشان باشد اما متاسفانه از گوشه و کنار شهر گفته می شود که مسائل خانوادگی و سیاسی از همه مهمتر است. عوامل اصلی وام ها بهانه ای بیش نیستند.

ناکارآمدی مدیریت شهری علاوه بر پرداختن به مسئولان استانی به قدری مشهود است که شهروندان یاسوجی نیز می توانند در نقش یک کارشناس درباره ضعف های مشکلات شهری اظهار نظر کنند.

دومینوی ناکارآمدی در مدیریت شهری یاسوج با سکوت نمایندگان مجلس، فضای سبز ناموفق، پروژه های عمرانی به کما رفته، حقوق از دست رفته شهروندان و مشاغل مفتضح پایان نیافته است و این میلیاردها تسهیلات بانکی شهرداری و بدهی تامین اجتماعی را باید به این دومینو اضافه کرد. وی افزود و منتظر ماند تا روزی که سکوت و بی اطلاعی شورای شهر نسبت به این ناکارآمدی ها شکسته شود.

فراموش نکنیم که حقوق ناشی از سکوت منتخبان شورای شهر در مقابل ناکارآمدی و ضعف های مردم در انتخابات بعدی نیز مانند انتخابات گذشته دیری نخواهد کشید و دیری نخواهد پاید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید