دو تبلت مشتری تمام عیار برای ستاره پرسپولیس

دو تبلت مشتری تمام عیار برای ستاره پرسپولیس

مدافع علی شجاعی – هافبک چپ پرسپولیس با پیشنهاد جدید تیم پرتغالی روبرو شد.

دو تیم صنعتی نیز در حالی درخواست خرید شماره 23 پرسپولیس را داده اند که خبری از تمدید قرارداد نیست. علی شجاعی که فرصت بازی در پست دفاع و هافبک چپ را دارد در پایان فصل با پرسپولیس به پایان می رسد اما باشگاه هنوز برای تمدید این بازیکن با این بازیکن به توافق نرسیده است.

او تابستان گذشته با پیشنهادهایی از سوی باشگاه نساجی مازندران و فولاد خوزستان مواجه شد اما ترجیح داد در پرسپولیس بماند. شجاعی هافبک چپ پرسپولیس که پس از درخشش در لیگ نوزدهم از نساجی مازندران به تیم قهرمان آمده بود بار دیگر مورد توجه تیم سابقش قرار گرفت. قائمشهری که خاطره بازی های خوب علی شجاعی را فراموش نکرده است بار دیگر به این بازیکن پیشنهاد پیوستن به نساجی مازندران را داد اما …

باشگاه دیگری که علی شجاعی را می خواست فولاد خوزستان بود. اتفاقا جواد نکونام، سرمربی جدید فولادی ها هم شناخت کافی از علی شجاعی داشت و خودش برای اولین بار در نساجی این بازیکن را از سایپا گرفت و ستاره این تیم کرد. با این حال علی شجاعی پس از کاهش هر دو پیشنهاد در نهایت تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند و برای جایگاه بهتری بجنگد.

او که شروع خوبی در این تیم داشت و آخرین پنالتی پرسپولیس را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو فصل پیش مقابل النصر عربستان به ثمر رساند، کم کم با چالش هایی روبرو شده است.

مصدومیت از ناحیه کتف برای علی شجاعی در تابستان گذشته بدشانسی بزرگی بود تا شاید در پرسپولیس نتوانست بدرخشد. با این حال شجاعی با ورود به زمین به عنوان بازیکن ذخیره به عملکرد خوب خود ادامه داد. نتیجه یا کمک.

این در حالی است که سعید آقایی، مدافع چپ مورد علاقه یحیی گل محمدی، با وجود اینکه در این فصل فیکس شده، همچنان قادر به پاس گل دادن و درخشش نیست. با همه این تفاسیر باید منتظر ماند و دید تکلیف علی شجاعی در آینده چه می شود؟

شنیده ایم به غیر از پرتغال، علی شجاعی از کرواسی هم حضور دارد اما بعید است به آن کشور برود و اگر در پرسپولیس بماند راهی پرتغال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید