دو روحانی در قم با لوله آهنی کتک خوردند

حجت الاسلام بوستانی، امام جماعت مسجد متحد قم، یکی از روحانیون مسلمان که توسط دو تن از افراد سرشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، به تشریح این ماجرا پرداخت و گفت: روز دوشنبه که از مسجد برگشتم، با برخورد با من روبرو شدم. صحنه باورنکردنی حجت الاسلام حیدری امام جماعت مسجد رهبری را در خیابان دیدم که با تلفن همراهش صحبت می کند، من هم در ماشین بودم، او دستش را بلند کرد و سلام کرد، ناگهان دو مرد جوان به او حمله کردند. یک لوله آهنی و به سر و صورتش زدند و به او ضربه زدند. انگار بیهوش شده بود، اما دست بردار نشدند، اما همچنان به او ضربه زدند، وقتی مرا با عمامه دیدند، به ماشینم حمله کردند و تمام وسایل را شکستند. شیشه های ماشین

دو روحانی در قم با لوله آهنی کتک خوردند

من پایین آمدم تا جلوی آنها را بگیرم و آنها مرا کتک زدند و از ناحیه دست مجروح کردند و من روی زمین افتادم و فقط با پاهایم از خودم دفاع کردم، همه پاهایم کبود شده است، آنها هدف دیگری جز کشتن نداشتند، وقتی مردم جیغ زدم. آمدند، فرار کردند و وارد خانه ای در همان کوچه شدند.

40 دقیقه تاخیر اورژانس و پلیس

متأسفانه EMS و پلیس با 40 دقیقه تاخیر رسیدند و به پلیسی که وقتی گفتم داخل خانه مخفی شده اند متاسفم که پاسخی بی عیب و نقص به من داد، اجازه دهید گزارشم را تکمیل کنم و سپس آنها را دستگیر کنم. اما کاری نکرد، اگر به خانه ای که آنها مخفی شده بودند می رفت، می توانست آنها را دستگیر کند، اما متاسفانه برای دستگیری آنها کاری انجام نشد.

دو روحانی در قم با لوله آهنی کتک خوردند

وی در خصوص وضعیت جسمانی خود و خجت الاسلام حیدری گفت: از ناحیه بازو مجروح شدم و تمام بدنم کبود شده است و خجت الاسلام حیدری در بیمارستان بستری است و امروز باید تحت عمل جراحی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید