دو روز آینده اوج عملیات قدرت نمایی نیروی زمینی سپاه را شاهد خواهیم بود


ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904202

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه دو روز آینده شاهد اوج عملیات رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه خواهیم بود، گفت: یگان های زرهی، یگان ویژه، بالگردها و پهپادهای رزمی فردا مستقر می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در خصوص دومین روز این رزمایش گفت: امروز برنامه ستون کشی و استقرار نیروهای خود در منطقه رزمایش را داریم که از ساعت 6 صبح آغاز شده و همچنان ادامه دارد. بر. “

وی افزود: عملیات برنامه ریزی شده روز سوم طبق برنامه از صبح فردا (چهارشنبه 6 مهرماه) انجام می شود.

فرمانده سپاه در پاسخ به این سوال که رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه چه روزی اوج می گیرد، گفت: هر روز اوج این رزمایش است. دیروز که شاهد تجمع نیروها و تجهیزات بودیم، اوج بود و امروز نیز شاهد اعزام تجهیزات و ستون ها به میدان بودیم.

وی ادامه داد: کشیدن ستون یکی از سخت ترین مراحل تمرین است. زیرا تجهیزات باید با نظم خاصی از محورها و جاده ها عبور کنند که ملاحظات خود را دارد و تا عصر امروز بحمدالله به سلامت عبور می کند.

سردار پاکپور با بیان اینکه دو روز آینده شاهد اوج عملیات رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه خواهیم بود، گفت: یگان های زرهی، یگان ویژه، بالگردها و پهپادهای رزمی فردا مستقر می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید