دو کشتی حامل 139 هزار تن گندم در بندر امام و چابهار


ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855590

بندر امام (ره) در غربی ترین نقطه خلیج فارس و بندر چابهار در شرقی ترین نقطه دریای عمان، کشتی های حامل گندم را که به تازگی در این دو بندر پهلو گرفته اند، می پذیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اعلام شرکت بازرگانی دولتی ایران، یک کشتی اقیانوس پیما حامل گندم به وزن 69 هزار و 298 تن در بندر امام خمینی (ره) استان خوزستان پهلو گرفت. محموله این کشتی پس از طی مراحل گمرکی و اداری و تایید سازمان های نظارتی ترخیص و پس از تخلیه و بارگیری به مقاصد تعیین شده در اقصی نقاط کشور ارسال می شود.

گزارش دیگری از تمامی مرزهای آبی ایران حاکی از آن است که 69 هزار و 550 تن از این محصول استراتژیک در قالب یک کشتی اقیانوس پیما در بندر شهید بهشتی چابهار صبح دیروز (21 خرداد) پهلو گرفت و محموله این کشتی نیز پس از عملیات اجرایی. و گمرک و تایید دستگاه های کنترلی، تخلیه، بارگیری و طبق طرح حمل و نقل شرکت بازرگانی دولتی ایران به کل کشور ارسال می شود.

گفتنی است گندم وارداتی به کشور برای تامین مصرف کشور و حفظ ذخایر استراتژیک توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران خریداری شد که تا روز گذشته گندم داخلی از مرز 3 میلیون تن گذشت و به این ترتیب ذخایر این کالای استراتژیک در کشورمان به در حال حاضر در شرایط امن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید