دکتر دادستانی تهران در نامه‌های منزارت شرکتی از تاج را برشمرده بود.

دکتر دادستانی تهران در نامه‌های منزارت شرکتی از تاج را برشمرده بود.

رز نو :برای مهدی تاج به اتهام سوء استفاده از موقعیت شغلی، استفاده از اسناد غیرمجاز، گزارش خلاف واقع و شروع به جعل و جعل، تصرف غیرقانونی اموال دولتی، به کارگیری هیدر بهاروند در لیگ برتر فوتبال بر کلونه، تصرف غیرقانونی وجوه عمومی، واگذاری غیرمجاز منابع مالی (مطالبات) فدراسیون از شرکت های طرف قرارداد و خاتمه خسارت به وجوه عمومی به مبلغ 4 هزار و 514 میلیارد و 974 میلیون و 47 هزار و 245 ریال و 10 میلیون یورو، اموال وجوه دولتی، اخلال در نظام پولی و ارزی کشور، کلاهبرداری، گزارش خلاف واقع، تبانی در دولت، جعل در سند رسمی و به کارگیری سرمربی اسبق تیم فوتبال ایران (ویلموتس) پرونده قضایی در دادسرای تهران تشکیل شده است. است.

مرکز رسانه‌های قوه قضائیه اعلام کرد: روز گیستی نقل قولی از وزیر شرکت در بریکتن با نیدیدن نازر نیدهای نجری‌های جمالة قوه قدایه در مدرد ندیگن‌های فیدرین فوتبلیه نصرید شد. دادایی که با تبریمی در دراستی قدایی می‌شود مشاهدة بوده و دارستانی تهران در همان روزی که آستعلام مهدی بری دراستی قدا می‌شود استپردای داه و تطریف می‌شود که با بریمی‌ها در دراستی قداست می‌شود هر کدام از اینها به شدت درد داسرا را می‌پذیرد.

بر تقب السدان به دست وشیدة دادستان تهران در تاریخ دوم شهریور 1401 یعنی 6 روز قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال

بر اساس این گزارش، مهدی تاج به اتهامات سوء استفاده از موقعیت شغلی، استفاده از اسناد غیرقانونی، گزارش های خلاف واقع و شروع به جعل و جعل، تصرف غیرقانونی اموال دولتی، به کارگیری هیدر بهاروند در سازمان فوتبال لیگ برتر علیه قانون мне بکاراغیری بازنыshstgan، تصرف غیرقانونی وجوه عمومی، تصرف غیرمجاز منابع مالی (مطالبات) فدراسیون از شرکت های طرف قرارداد و احمال منتهی به دزییع وجوه عمومی به میزان 4 هزار و 514 میلیارد و 974 میلیون. و 47 حزر و 245 ریال و 10 میلیون یورو فساد اموال و وجوه دولتی اخلال در نظام پولی و ارزی کشور کلاهبرداری گزارش خلاف واقع تقلب در امور دولتی کلاهبرداری در اسناد رسمی و اسناد رسمی و همچنین تیم فوتبال ایران (ویلموتس) پرونده قضایی در تهران تشکیل شد.

از سوي دادسرائي تهران بريا محدي تاج در تخصيص سوئلة عزوراق از وراق مجعول، سدرو رواق كلفا وقود و سرم به جاعل و تزوير قران نعي پيك سادر شد.

در مدر دیگر اتهامات در فرد قاران جلب دادرسی سادری شده است که در مجادی جدی در حال حاضر است.

also the case related to سرمربی تیم ملی فوتبل ایران(ولموتس) با تروگر اورزینی کریں کل کیشور به اختیر دزییع ووجه جمیلی در ترایر کرید کارد دارد.

در این راستا البته برخی از اشکال از جمله جمعی از دانشجویان دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران در نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود و رسیدگی به این پرونده توسط قوه قضائیه شدند. ، باید در نظر گرفته شود врод бех досы в программы тебе таж в дигер нигданыхай экстранси ра а за гразоться менязирт страчный кондент.

دیدگاهتان را بنویسید