دیدار حضوری رئیس دیوان عالی کشور با موکلین قوه قضائیه

ساعت: 11:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802675

رئیس دیوان عالی کشور در بازدید از مرکز روابط عمومی با 20 نفر از مددجویان دیدار و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آنان ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور با حضور در مرکز روابط عمومی با 20 نفر از مددجویان به صورت چهره به چهره دیدار و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آنان صادر کرد.

رئیس دیوان عالی کشور در حاشیه این بازدید گفت: در جلسات حضوری سعی بر شفاف سازی موضوعات به مراجعین و مطابق با سیاست های کلی قوه قضائیه با برگزاری جلسات هفتگی و منظم برجام می باشد. دادگاه در دستور کار است.”

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده جلسه علنی این هفته در مرکز روابط عمومی قوه قضائیه برای پاسخگویی به آن دسته از مراجعینی که دعاوی و پرونده آنها مربوط به دیوان عالی کشور است برگزار شد.

رئیس دیوان عالی کشور تصریح کرد: نیز وجود دارد موضوع مشمول ماده. 477 به رئیس قوه قضائیه گزارش و در صورت موافقت وی مجدداً در یکی از شعب دادگاه رسیدگی می شود.

وی افزود: برای این درخواست ها که مربوط به سایر ارگان ها است، دستورات مربوطه در حوزه مربوطه در چارچوب قانون صادر می شود تا پاسخ لازم داده شود.

رئیس دیوان عالی کشور در پایان خاطرنشان کرد: مشکل اصلی در جلسات عمومی عدم اطلاع کافی مراجعین از مسائل و قوانین حقوقی است، چرا که با افزایش اطلاعات حقوقی شهروندان شاهد کاهش مراجعات خواهیم بود. به دادگاه ها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید