دیگر با پرسپولیس توافق نداریم. ما اصل بدهی را با جنایات می خواهیم / با فیفا مکاتبه می کنیم


ساعت: 15:52
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1807141

قائم مقام باشگاه پدیده گفت: توافق دیگری بین ما و پرسپولیس وجود ندارد، ما اصل بدهی را به همراه جریمه می خواهیم و با فیفا در ارتباط خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش باشگاه پدیده، اسماعیل حیدرپور، قائم مقام باشگاه پدیده درباره توافق با پرسپولیس گفت: تاکنون تنها یک عکس یادگاری از قرارداد با پرسپولیس وجود دارد و هیچ اقدامی از سوی مدیران پرسپولیس برای انجام تعهدات تعیین شده انجام نشده است. در جلسه.” درویش با اینکه امروز باید به تعهداتش عمل می کرد، صراحتاً به من گفت که تا ماه آینده نمی توانیم پول شما را پرداخت کنیم! بنابراین توافق دیگری بین ما و باشگاه پرسپولیس وجود نخواهد داشت و ما خواهان کل بدهی با جنایات هستند.

حیدرپور در پاسخ به این سوال که پرسپولیس در چه تاریخی قرار است به تعهدات خود عمل کند، گفت: آقای درویش از باشگاه بازدید کردند و قرار شد توافقات انجام شده توسط آقای حمیداوی رئیس هیئت مدیره با حضور مدیرعامل اجرایی شود. از باشگاه، اما دوستان ما از باشگاه پرسپولیس برای ما نامه نوشتند و توافقاتی را برای ما ارسال کردند که با توافقات انجام شده در جلسه تفاوت دارد، بنابراین دیروز با آقای درویش صحبت کردیم. وی با بیان اینکه به دلیل مشکلاتی که در باشگاه پرسپولیس وجود دارد در حال حاضر تا یک ماه آینده قادر به پرداخت هزینه پدیده نیستیم، گفت: با توجه به این موضوع، قرارداد قبلی ما با باشگاه پرسپولیس نهایی خواهد شد.

حیدرپور افزود: ما به هیچ وجه از حق باشگاه پدیده غافل نخواهیم شد و برای بستن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به فدراسیون نامه فرستادیم و از آقایان هادم، بهاروند، نور شرق و صالحی می خواهیم عدالت را رعایت کنند. و فرار کن

حیدرپور افزود: اگر قوه قضائیه فدراسیون پنجره را به روی پرسپولیس باز کند، نامه ما آماده ارسال به فیفا است. حتما شنبه به فیفا و دادگاه می رویم کاز نامه می نویسیم و از این طریق حق را اعاده می کنیم. باشگاه پدیده در این مورد بارها حسن نیت خود را از خود نشان داده و زمان آن فرا رسیده که به آنچه که شایسته آن است برسد.

قائم مقام پدیده در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید اگر تا روز پنجشنبه از سوی دستگاه های اجرایی فدراسیون و باشگاه پرسپولیس در این مورد اقدام موثری صورت نگیرد، روز شنبه از طریق مجامع بین المللی مربوطه این پرونده را ادامه خواهیم داد و وجود دارد. هیچ اطمینانی وجود ندارد. «آن را در دستور کار ما قرار ندهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید