رئیسی: تحریم ها و تهدیدهای آمریکا تاثیری ندارد زیرا ایران متکی به رای و حمایت مردم است

رئیسی: تحریم ها و تهدیدهای آمریکا تاثیری ندارد زیرا ایران متکی به رای و حمایت مردم است

روز جدید رئیسی خاطرنشان کرد: ملت ایران با وجود موانع و مشکلات متوقف نشده و نخواهد بود و مطمئن هستیم که نیکاراگوئه بر تهدید و تحریم های آمریکا غلبه خواهد کرد زیرا امروز آمریکا روز به روز در حال کوچک شدن و ضعیف شدن است. روز.” . .

رؤسای جمهور ایران و نیکاراگوئه در گفت‌وگوی تلفنی بر تقویت و توسعه بیشتر روابط دوجانبه و تقویت همکاری‌های بین‌المللی برای برقراری صلح و ثبات در جهان تاکید کردند.

سیدابراهیم رئیسی چهارشنبه شب در تماس تلفنی با دانیل اورتگا رئیس جمهور نیکاراگوئه با تبریک انتخاب مجدد وی گفت: ایران و نیکاراگوئه در بخش های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دارای ظرفیت های بسیار خوبی هستند. مقامات سیاسی و اقتصادی هر دو کشور می توانند این قابلیت ها را به نفع توسعه و شکوفایی هر دو ملت فعال کنند.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه تحریم ها و تهدیدهای آمریکا تأثیری بر اراده ملت های مستقل و آزادیخواه در سراسر جهان ندارد، گفت: نظام سلطه نمی تواند اراده خود را بر جمهوری اسلامی ایران و نیکاراگوئه تحمیل کند زیرا هر دو طرف متکی به آرا هستند. و حمایت مردم.» در برابر زیاده خواهی سلطه گران مقاومت می کند.

مردم ایران با وجود موانع و مشکلات، جلوی پیشرفت خود را نگرفته و نخواهند داشت و ما اطمینان داریم که نیکاراگوئه بر تهدید و تحریم های آمریکا غلبه خواهد کرد زیرا امروز آمریکا روز به روز در حال کوچک شدن و ضعیف شدن است. رئیسی گفت. .

دانیل اورتگا رئیس جمهور نیکاراگوئه نیز خواستار تحکیم روابط دو ملت ایران و نیکاراگوئه شد و گفت: ما اطمینان داریم که دو کشور در کنار سایر کشورهای جهان که با امپریالیسم مبارزه می کنند موفق خواهند شد.

رئیس جمهور نیکاراگوئه گفت: کشورش در تمامی عرصه های بین المللی و در حمایت از حاکمیت مردم ایران در کنار جمهوری اسلامی ایران ایستاده و از حقوق اساسی مردم ایران در مذاکرات اخیر در وین حمایت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید