فرمانده سپاه: تحریم ها باید برداشته شود زیرا ظالمانه است/ 2 هزار گردان سایبری سازمان یافته و فعال داریم

فرمانده سپاه: تحریم ها باید برداشته شود زیرا ظالمانه است/ 2 هزار گردان سایبری سازمان یافته و فعال داریم

روز جدید:سردار سلامی گفت: فیزیک تحریم ها شکسته شده است، هرچند برخی از آثار روانی آن همچنان باقی است. تلاش برای رفع تحریم به این دلیل است که ما فکر می کنیم ظالمانه است و ظلم باید لغو شود. نه اینکه تحریم ها را برداریم… اگر تحریم ها را بردارند خیلی خوشحال نمی شویم و اگر ادامه دهند ناراحت نمی شویم چون انتظار حمایت خارجی نداریم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز سه شنبه در همایش اساتید بسیجی دانشگاه های کشور در مشهد افزود: حوزه و حتی یکی از نهادهای ما که در فضای مجازی به دنبال استقلال بود 500 میلیارد تومان جریمه شد.

وی ادامه داد: در بسیاری از فناوری‌ها ما در رتبه اول هستیم و حتی برخی ابرقدرت‌ها سلاح‌های ما را خریده‌اند و همکاری مشترک ارائه می‌کنند و در حوزه پدافند هوایی از قدرت‌های برتر دنیا پیشی گرفته‌ایم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فصل ترویج رژیم های بیگانه در سرزمین ما به پایان رسیده است، افزود: همه اینها به این دلیل است که ما به فکر بیگانگان نیستیم و رفع وابستگی به بیگانگان به ما قدرت و قدرت می دهد.

وی بیان کرد: امروز ساختن سیستم های مدرن به اندازه ساختن دوچرخه برای ما آسان است و خودمان فناوری روز را تولید و استفاده می کنیم و چون قدرتمند هستیم نگران جنگ نیستیم.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: منطق انقلاب اسلامی قدرت برپایی عدالت است و صدای مظلومان و مستضعفان باید در دنیا قوی باشد. توافق ما با متحدانمان یک باور است و به آن پایبند خواهیم بود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر تحریم را بردارند خیلی خوشحال نخواهیم شد و اگر ادامه دهند ناراحت نمی شویم چرا که انتظار حمایت بیگانگان را نداریم.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بر تولید سلاح های نظامی و دقت استفاده از آن تاکید فراوان دارند تا افراد بی گناه جان خود را از دست ندهند. در منطق اسلام استفاده از سلاح هسته ای و نابودی نسل ها جایی ندارد. ما به دلایل اخلاقی در مقابل دشمنان کار خاصی انجام نداده ایم.

وی گفت: امروز دقت تسلیحات ما بر روی اهداف ثابت و متحرک 100 درصد است و پهپادهای ما با استفاده از هوش مصنوعی می توانند هر نقطه ای را که بخواهند هدف قرار دهند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه محصول تمدن، اندیشه و تفکر و غرب چیزی جز بردگی مدرن و انتقال مفاهیم و همچنین ایجاد جهانی با نظم ظالمانه برای بشریت نیست، افزود: در انتقال مفاهیم، ​​دفاع مشروع را تروریسم و ​​تروریسم می نامند که به آن دفاع مشروع می گویند و تحریم ها برایشان منطقی می شود.

وی ادامه داد: غربی ها در کشورهای مختلف از دیکتاتورها حمایت کردند و جنگ جهانی اول و دوم را آغاز کردند و هر جا که رفتند جز جنگ و خونریزی و اشغال و ویرانی و آوارگی چیزی به ارمغان نیاوردند.

سرلشکر سلامی ادامه داد: قبل از ظهور داعش و پدیده تکفیری، اسلام در اروپا حاکم شد و پیشرفت کرد و رایج ترین نام ها در بین مسیحیان برای پسران «محمد» و برای دختران «نور، اسماء و فاطمه» بود، اما تکفیر هستند. پدیده شروع به نشان دادن چهره خشن و ویرانگر اسلام کرد.

وی بیان کرد: جنگ امروز جنگ اعتقادی، اعتقادی و ارزشی است، اگر ضعیف هستیم باید نابود شویم یا تسلیم شویم، اما بدون پذیرش نظم ظالمانه جزء مهمی از قدرت دنیا شده ایم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن به دنبال فلج روانی است و قلوب جوانان را تسخیر می کند، در این میان اساتید دانشگاه پرچمدار ایمان، اعتقاد و اندیشه هستند و باید آگاهی را بالا ببرند.

وی با بیان اینکه آمریکا 50 درصد قدرت نظامی جهان را در اختیار دارد، گفت: اما از درون مشکلات زیادی وجود دارد، برخی از صحنه ها و فیلم هایی که منتشر می شود فروپاشی بشریت در آمریکا را نشان می دهد و کسی نیست که به مشکلات آنها توجه کند. کشورهای مختلف اروپایی نیز همین مشکل را دارند، اما در کشور ما به دلیل فرهنگ ایثار، مردم در حوادث مختلف در کنار هم هستند و مأموران نیز در کنار مردم حضور دارند.

سردار سلامی: تصمیمات ایران در انتخابات آمریکا تاثیرگذار است

وی در خصوص تحریم ها نیز گفت: فیزیک تحریم ها شکسته شده است، هرچند برخی از آثار روانی آن همچنان باقی است. تلاش برای رفع تحریم به این دلیل است که ما فکر می کنیم ظالمانه است و ظلم باید لغو شود. نه اینکه تحریم ها را برداریم.

وی افزود: می دانیم شرایط سخت است اما صبر و امید مردم برای غلبه بر دشمن آینده روشنی را نوید می دهد.

سردار سلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال حاضر 340 پروژه بزرگ ملی را در بخش های مختلف با همکاری بخش خصوصی در دست اجرا دارد که اجرای آنها نقش مهمی در بهبود شرایط خواهد داشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه پرسش و پاسخ با اساتید بسیجی گفت: دشمن میل به غلبه در فضای مجازی دارد و واقعیت را مخدوش می کند. امروزه فضای مجازی خطرناک ترین فضا برای رویارویی با دشمن است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص مشکلات اقتصادی نیز گفت: دولت سیزدهم وارث انباشت مشکلاتی بود که از دولت قبل به جا مانده بود. نگاه دولت قبل این بود که مشکلات را از راه دشمنان حل کند اما این دولت نگاه دیگری دارد.

وی افزود: رئیس جمهور نیز لحظه به لحظه مشکلات را رصد می کند و در حوادث غیرمترقبه در کنار مردم حضور دارد و برای رفع مشکلات تلاش می کند. ما نسبت به شرایط آینده خوشبین هستیم.

طرح استانی در قالب دانش افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی دانشکده های علوم دانشگاه های کشور از روز یکشنبه 13 شهریور ماه در مشهد آغاز شد که به مدت یک هفته ادامه داشت.

دیدگاهتان را بنویسید