رئیسی: مبارزه با فقر و فساد خواست رهبری است

رئیسی: مبارزه با فقر و فساد خواست رهبری است

روز جدید رئیس جمهور گفت: مبارزه با فقر، تبعیض، بی عدالتی و فساد وظیفه همه مردم و خواست رهبری است.

سید ابراهیم رئیسی در جمع کاروان های راهیان نور شلمچه گفت: راهیان نور یادآور شجاعت، رشادت، ایثار، بصیرت و تلاش است. واجب به واجب در منطقه یادآور مقاومت و ایثارگری است که برای پاسداری از میهن، قرآن، ولایت و مردم مظلوم ایران انجام شده است.

وی با بیان اینکه مردمی که انقلاب را دوست دارند به کشور قدرت می دهند، افزود: مردم ایران به تعبیر مقام معظم رهبری هم مظلوم و هم مقتدر هستند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه آنچه به کشور قدرت می بخشد وجود رهبری و سعادت است که بصیرت است، گفت: مردم خوزستان به انقلاب و نظام احترام گذاشته اند و همه ما مدیون مردم خوزستان هستیم.

رئیسی ادامه داد: دلاوری های مردم هرمشهر، شکست حصر آبادان، آزادسازی هرمشهر و مقاومت قهرمانانه مردان و زنان در برابر دشمن مثال زدنی است. دفاع جانانه ایران از کشور و میهن و ارزش های اسلامی نمونه است.

وی با بیان اینکه شهدا نظاره گر اقدامات ما هستند، گفت: پیام شهدا در کل فضای ایران اسلامی و منطقه طنین انداز است اما گوش شنوایی می خواهد و این پیام باید شنیده شود.

رئیسی ادامه داد: پیام شهدا دینداری، ولایتمداری و خدمت خالصانه به مردم و توجه به ارزش های اسلامی است. پیام شهدا پیام پاسداری از دستاوردهای خون پاک آنان است.

وی افزود: امروز پیام شهدا استقلال، آزادی، ایستادگی در برابر ظلم و استکبار، خسته نباشید و سست نشدن در راه موفقیت و هدف است.

رئیس جمهور گفت: امروز مقام معظم رهبری محور اشتغال و تولید را یک تکلیف برای همه مردم و دولت ایران معرفی کردند.

رئیسی ادامه داد: چرخ های اقتصادی باید راه اندازی شود و تولید باید افزایش یابد. همچنین مبارزه با فقر، تبعیض، بی عدالتی و فساد از وظایف همه دولت مردان و اراده رهبری است.

وی با اشاره به تردد کاروان ها در مسیر راهیان نور در ایام نوروز افزود: برخی بهترین موقعیت ها را برای حضور در کنار شهدا انتخاب کرده اند. این یک تربیت دینی و انقلابی برای ملت ایران است که می خواهد بهترین ساعات را با ائمه، مزار شهدا و … سپری کند. بهترین جاهایی که خدا میبینه

رئیس جمهور گفت: امروز وظیفه داریم جهاد را تبیین کنیم و در این راستا باید مظلومیت و راه شهدا را بیان کنیم.

رییسی در پاسخ به ابراز احساسات مردم گفت: قطعا این احترام و ابراز احساسات به شخص من مربوط نیست و مربوط به نظام، انقلاب، رهبری و خون شهداست. این مسئولیت من است که با چنین ابراز احساسات ناب مردم روبرو شوم.

وی افزود: این حق مردم آبادان، هرمشهر، خوزستان و سایر نقاط ایران اسلامی است که با وجود ظرفیت های فراوان کشور تغییر موضع دهند.

رئیس جمهور گفت: مردم بهترین سرمایه کشور هستند. خانواده های شهدا، رزمندگان، سپاه، بسیج، نیروهای مسلح و… بهترین ثروت کشور هستند.

رئیسی با بیان اینکه ذخایر مادی و معنوی کشور زیاد است، گفت: خداوند به کارکنانی که می توانند از این ذخایر ارزشمند کشور برای گره گشایی و رفع مشکلات کشور استفاده کنند.

وی با بیان اینکه امروز سومین سفر به خوزستان از زمان ریاست جمهوری است، افزود: آنچه در این سفرها دنبال می کنیم مسائل مردم، تولید، اشتغال و حل مشکل آب مردم است.

دیدگاهتان را بنویسید