رئیس اتحادیه خشکبار: قطعی اینترنت باعث از بین رفتن بازارهای صادراتی می شود

رئیس اتحادیه خشکبار: قطعی اینترنت باعث از بین رفتن بازارهای صادراتی می شود

روز جدید علیرضا ارزانی رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: ناآرامی های اخیر برای فروشندگان مشکلاتی ایجاد کرد اما اثر این ناآرامی ها اختلال در اینترنت بود که ارتباط با واردکنندگان آجیل و خشکبار در کشور را از بین برد و صادرات را از بین برد. بازارها

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: ناآرامی های اخیر فروشندگان را با مشکل مواجه کرده است اما اثر این ناآرامی ها اختلال در اینترنت بوده که ارتباط با واردکنندگان آجیل و خشکبار در کشور را مختل کرده و منجر به ایجاد اختلال در اینترنت می شود. از دست دادن بازارهای صادراتی

علیرضا ارزانی درباره آخرین وضعیت بازار آجیل و خشکبار گفت: فروشندگان آجیل و خشکبار محصولات خود را مانند گذشته در بازار عرضه می کنند.

وی افزود: تولید خشکبار در کشورمان به دلیل شرایط اقلیمی و آب و هوایی 40 درصد کاهش یافته و خشکسالی دست تولیدکنندگان این محصولات را بریده است.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: طبیعتا صادرات پسته و سایر آجیل و محصولات خشکبار نیز به همین میزان کاهش یافته است که البته کاهش تولید هزینه های سربار تولیدکنندگان را به شدت افزایش داده است.

ارزانی تصریح کرد: بازار جهانی پسته در حال حاضر در اختیار آمریکا و ایران است اما به دلیل خشکسالی توان رقابت کمتری با این کشور داریم و این به بازار آسیب وارد کرده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: اغتشاشات اخیر مشکلاتی را برای دلالان بازار ایجاد کرد اما مهم ترین تاثیر این اغتشاشات قطعی اینترنت بود که ارتباط با واردکنندگان خشکبار و خشکبار در کشور را مختل کرد و در از این نظر می توان گفت که اعضای صنف متحمل ضرر و زیان بازارهای صادراتی شده اند.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: اختلال در بازار ارز یکی دیگر از مشکلاتی است که تولیدکنندگان و صادرکنندگان با آن دست و پنجه نرم می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید