رئیس جدید صدا و سیما معرفی شد / رهبر معظم انقلاب با پیمان جبلی جایزه گرفتند

زمان: 16:10
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774632

مراسم تجلیل و ارائه رئیس سازمان صدا و سیما با حضور دولت ، ارتش و رسانه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بخشی زاده ، معاون صدای رسانه ملی در ابتدای این مراسم با تجلیل و معارفه رئیس سازمان گفت: این جلسه پس از تلاش علی عسکری و معرفی رئیس جدید رسانه ملی برگزار شد. به “

وی با تأکید بر اینکه در طول پنج سال همکاری نزدیک با علی عسکری ، او را م belمن یافت ، افزود: “من همیشه مصمم به اجرای دستورات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بوده ام. امروز یک روز مهم برای رسانه ملی است ، روزی که از کارمند دلسوز رسانه ملی تجلیل می شود و فصل جدیدی را برای رسانه ملی رقم می زند.

وی خاطرنشان کرد: امروز کارمند دیگری مسئولیت زیادی را بر عهده می گیرد. رهبر معظم انقلاب به دستور آقای پیمان جبلی ، رئیس جدید رسانه ملی ، با استفاده از تعاریف زیبا از آقای علی عسکری تقدیر کردند و از وی تجلیل کردند. “

بهشی زاده تاکید کرد: در این جمله ، رهبری از ویژگی های تلاش خستگی ناپذیر ، دلسوزی ، یک مدیر وفادار با صداقت به آقای علی عسکری استفاده می کند و در ابتدا و انتها دو بار از یک ویژگی استفاده می کند و این ویژگی خستگی ناپذیری او بود.

معاون صدای رسانه ملی در بخشی دیگر از سخنان خود به سخنان بیان شده در خطاب رهبر معظم انقلاب به پیمان جبلی اشاره کرد و گفت: آنها وظایف وی را در رسانه ملی بررسی کردند.

وی ابراز امیدواری کرد که جبلی با توجه به سابقه طولانی وی در رسانه ملی و فعالیت در دو بخش مهم خبری و امور خارجه و همچنین دانش سازمانی وی از سیاست درست ، منبعی برای خدمات بزرگ باشد.

بهشی زاده همچنین به سابقه درخشان رسانه ملی در تاریخ انقلاب و کشور اشاره می کند و می گوید: “رسانه ملی موفق شده است نقش ضروری و م effectiveثری در هدایت افکار عمومی در بحران های مهم کشور ایفا کند.” این گذشته ای درخشان است برای ایجاد آینده ای بالاتر از سرمایه با ارزش

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر حرکت رسانه های ملی به سوی گام دوم انقلاب ، ضمن حفظ ظرفیت موجود در مدیریت عالی رسانه ملی تأکید کرد و افزود: رسانه ملی در عرصه بین المللی باید به یک پیشرو دینی و ارزشمند تبدیل شود. رسانه ها.

معاون صدا همچنین به دو جنبه کاربردی رسانه ملی اشاره کرد و گفت: “یک جنبه ملی و جنبه دیگر تعهدات بین المللی این است که دست رسانه ها مقاومت درست و غلط است و باید صدای جهان مظلوم باشد و روشنگر این دوش بر هر یک از ما و همکاران رسانه ای من است.

وی افزود: رسانه ملی باید روحیه نشاط و آگاهی را در کشور ترویج دهد و از همه فرصت های رسانه ملی ، قوه قضائیه و قانونگذار کشور استفاده کند.

معاون وزیر رسانه ملی با تأکید بر اینکه کارهای م doneثر انجام شده در حوزه دولتی کشور باید با شفافیت در رسانه ملی ارائه شود ، گفت: در رسانه ملی یکی از وظایف مهم رسانه ملی در دوران مأموریت آقای جبلی است.

در پایان معاون صدای رسانه ملی از زحمات علی عسکری و همه مدیران و همکاران دیگرش تشکر کرد و برای رئیس جدید سازمان آرزوی سلامتی کرد.

در بخشی از این مراسم ، حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس ستاد رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تجلیل از رئیس سازمان صدا و سیما فرمان دکتر پیمان جبلی را قرائت کردند.

متن این جمله به شرح زیر است:

به نام خدا

جناب آقای دکتر پیمان جبلی داموتوفیکه

در پایان دوره سخت کوشی دکتر علی عسکری ، که تلاش های بی وقفه و دلسوزانه وی مدیر وفادار و مخلصی را با خود به همراه داشته است و شما وظیفه و مسئولیت رسانه ملی را بر عهده دارید ، من رئیس این سازمان را برای پنج سال..

رسانه ملی دانشگاهی است برای افزایش آگاهی و دانش عمومی و بستری برای مقابله با امواج خصمانه تحریف و آزار ، و پناهگاهی برای همه برای لذت بردن از آثار زیبایی و هنر ، و مکانی برای گسترش امید و شادی در فضای عمومی از کشور

دستورالعمل های فرهنگی ، تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی ، ترویج شیوه زندگی اسلامی- ایرانی و افزایش همبستگی ملی از جمله اولویت هایی است که با ارتقاء سرمایه انسانی و توسعه برنامه های با کیفیت و بهره گیری از ابتکار و تلاش می توان به آن دست یافت. شبانه روزی

من وظیفه دارم از دکتر عسکری بخاطر تلاشهای خستگی ناپذیر وی در دوران تصدی خود که واقعاً ستودنی است تشکر کنم و به شما توصیه کنم که از برنامه های بلند مدت و ناتمام وی استفاده کنید. موفقیت شما را از خداوند متعال خواستارم.

سید علی خامنه ای؛ 7 اکتبر 1400

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید