رئیس جمهور از اقدام به موقع وزارت نفت در رفع اختلال سامانه‌های سوخت‌رسانی قدردانی کرد

رئیس جمهور در جلسه شورای دولت از عملکرد وزارت نفت و اصحاب رسانه در موضوع قطعی سیستم سوخت رسانی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


، رئيس جمهور با تشکر از وزیر و کارکنان وزارت نفت وی به منظور اقدام به موقع نسبت به اقدامات دشمن برای اخلال در سیستم سوخت رسانی کشور و همچنین اطلاع رسانی مناسب و به موقع به رسانه ها در این زمینه، تصریح کرد: اقدامات سنجیده وزارت نفت و پوشش خبری مناسب این موضوع توسط رسانه ها مانع از دستیابی دشمنان به اهداف شد و همین امر موجب تشویش مردم شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با تشکر از وزیر و کارکنان وزارت نفت به دلیل اقدام به موقع در مقابل تلاش دشمن برای اخلال در سیستم سوخت رسانی کشور و اطلاع رسانی مناسب و به موقع رسانه ها در همین راستا وزارت نفت و انعکاس رسانه ای مناسب این موضوع، دشمنان را از تحقق اهداف خود در ایجاد نگرانی برای مردم باز داشت.

رئیس جمهور افزود: البته این موضوع ثابت می کند که دشمن درصدد تعرض به مردم و جان شهروندان است و همه مسئولان و نهادهای مختلف باید اقدامات پیشگیرانه و اصول مراقبت را بیش از گذشته رعایت کنند.

رئیسی در ادامه حفظ انسجام و هم افزایی در حل مشکلات و حل مشکلات را وظیفه همه آحاد و ارکان کشور دانست و به مسئولان و رؤسای سازمان ها و نهادها توصیه کرد که در مجموعه های زیر مجموعه خود به اخلاق عمومی، حرفه ای و سازمانی توجه کنند. مدیریت گفت: همه مدیران و کارکنان دستگاه های مختلف باید به پیشرفت امور اداری و همچنین توسعه و ارتقای معیارهای اخلاقی برای افزایش بهره وری در خانواده اداری کشور توجه کنند.

وی در جلسه امروز شورای دولت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گزارشی از توسعه زیرساخت های اینترنت پرسرعت در کشور خاطرنشان کرد: تعداد روستاهایی که در این مدت به اینترنت متصل شده اند. دولت مردمی معادل دوره چهار ساله قبل از این دولت است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رشد چشمگیر و دو برابری وام و سپرده مسکن که در جلسه دیروز شورای پول و اعتبار به تصویب رسید، از عقد قرارداد با 30 شرکت تخصصی مطابق با نحوه اجرا خبر داد. توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر توجه بیشتر به «اقتصاد دریا محور» که دیروز در سازمان بنادر و دریانوردی منعقد شد و می تواند تحول بزرگی در حوزه رشد و به روز رسانی ظرفیت های اقتصادی کشور ایجاد کند. در حوزه دریا و سواحل.


آیا این خبر مفید بود؟