رئیس جمهور در این زمینه محبوبیت خود را نشان داد

ساعت: 10:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۳
کد خبر: 1784111

حسین کریمی اول گفت: یکی از شعارهایی که دولت سیزدهم اعلام کرد و چهره ریاست جمهوری در ابتدای کار؛ محبوبیت این دولت بود که رئیس جمهور در میدان محبوبیت خود را ثابت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین کریمی اول، تحلیلگر سیاسی استان گلستان در گفتگو با گلستان ما; وی گفت: یکی از شعارهای اعلام شده از سوی دولت سیزدهم؛ مردم در این دولت هستند که به محض روی کار آمدن، خود رئیس جمهور با گردش در استان ها و حضور در مناطق فقیرنشین و در میان مردم استان های مختلف و روی پا نشستن مردم این دولت را ثابت کرد.

وی با اشاره به دستور امام خمینی (ره) مبنی بر انتصاب خادم به جای ولی فقیه گفت: یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی توجه مردم به این نکته و قرار دادن این گفتمان در سرلوحه کار خود است.

کریمی اول تاکید کرد: رئیس جمهور بر اساس گفتمان مذکور و در صد روز اول حضور در میدان، ثابت کرد که دولت سیزدهم مردمی است.

این کارشناس مسائل سیاسی منطقه گلستان ادامه داد: حضور رئیس جمهور در بازار و در میان کسبه، حضور شخصی وی در معضل بنزین و حضور در جمع کادر پزشکی و بیماران حاد عروق کرونر نشان داد که این اقدامات فقط تبلیغی برای شوف نبوده است. بلکه اقدامات ریاست جمهوری عقیدتی است و قطعا این رویکرد علاوه بر آثار مثبت، آرامش و امید بیشتری را برای مردم به همراه خواهد داشت و وزرای این دولت نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

وی با تقدیر از سفرهای استانی و کارگزاری ها در بین مردم گفت: این رویکرد برای انقلاب و نظام خیر و برکت خواهد داشت، باعث آرامش مردم و افزایش اعتماد مردم به دستگاه های اداری می شود.

کریمی اول در پایان تاکید کرد: امیدواریم خداوند به این دولت اجازه دهد که این رویکرد را ادامه دهد و دولتمردان بدانند که مردم ما مردمی قدرشناس هستند و با رفع مشکلات مردم از دولت و نظام در همه عرصه ها حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید