رئیس جمهور ریشه بی ایمانی و ظلم را در سازمان ملل هدف گرفت


ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898983

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه منافقین تا چند روز دیگر نان فریب خود را می خورند اما همچنان در دنیا پرسه می زنند، گفت: رئیس سازمان ملل با منطق قوی ریشه کفر و ظلم را نشانه گرفته است. منافقان می خواهند این سخنرانی را برای خود بسازند.» ذائقه مستضعفان را تلخ کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح طوس ، خجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه کاشمر صبح امروز در صبحانه مشترک به مناسبت هفته دفاع مقدس در آموزش و پرورش کاشمر با بیان اینکه اگر هشت سال جنگ بر ما تحمیل شود، گفت: که توسط منافقین قزاق اداره می شود، که نمی توانند چند ساعت دوام بیاورند، گفت: منافقان در باطن ذلیل هستند، اعتماد به نفس ندارند و از هر بادی می لرزند.

وی با تاکید بر اینکه منافق هم دروغ می گوید و هم سریع دروغ را باور می کند و هم فریب وعده های دشمن را می خورد، خاطرنشان کرد: منافق منتظر یک جرقه کوتاه است تا قدمی بردارد و آن یک قدم را هزار قدم توصیف می کنند. آهسته. تدریجی

امام جمعه کاشمر با اشاره به اینکه منافق همانطور که فریب می خورد، فریب می دهد، تصریح کرد: ما هرگز نمی توانیم دانش آموزان و جوانان را رها کنیم و در فضای مجازی به دست منافقین بسپاریم، افسار فضای مجازی در دستان است. دشمن و حتی اجازه ارسال اخبار صحیح را نمی دهند اما همچنان می توان عملیات را انجام داد.

وی با بیان اینکه منافقین هیجان نوجوانان 80 ساله ما را می گیرند و در مسیر نادرست استفاده می کنند، اذعان داشت: اگر مربیان در این جنگ نرم وقت بگذارند و جوانان را راهنمایی کنند می توانند آنها را از تقلب نجات دهند. منافقان را دور بریزید.

حجت الاسلام طاهری همچنین تصریح کرد: مشکلات اقتصادی را زیاد می کنند که بیشتر آن نتیجه نامه منافقین به آمریکا برای تحریم ایران است و به دنبال سوء استفاده از مشکلات اقتصادی هستند و مردم هم می دانند. که ریشه این مشکل ناشی از باز نشدن دشمنان است.

وی با تاکید بر اینکه منافقین تا چند روز دیگر نان فریب خود را می خورند اما همچنان در دنیا پرسه می زنند، تصریح کرد: رئیس جمهور در سازمان ملل با منطق قوی ریشه کفر و ظلم را نشانه گرفته است و منافقین می خواهند. این گفتار را برای ذائقه مظلومان تلخ کنید، اما مطمئن باشید که به هدف خود نمی رسند.

امام جمعه کاشمر با اشاره به اینکه اغتشاشات فرصتی برای جمهوری اسلامی برای شناسایی دست نشانده های منافقین است، تاکید کرد: ایران بیش از 17 هزار شهید تروریست دارد که به خاطر جاه طلبی های منافقین به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید