رئیس دفتر رهبری در کوم: هیئت‌های مذهبی محبوب‌ترین و ریشه‌دارترین نهادهای انقلابی هستند.

ساعت: 16:13
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798178

در همایش تبیین نقش هیئت های مذهبی در ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی؛

در همایش مسئولان هیئت های مذهبی استان قم راهکارهای عبادت به شعار الهی ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی با حضور فعال جوانان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی رئیس کابینه رهبر معظم انقلاب قم سه شنبه شب در همایش مسئولان هیئت های مذهبی استان قم، عبادت شعائر الهی را یکی از مهمترین کارکردهای دینی دانست. هیئت های مذهبی گفت: مردم باید از اهل بیت برای افزایش معرفت اسلام استفاده کنند.

وی هیئت های مذهبی را مردمی ترین و ریشه دارترین نهادهای انقلابی دانست و افزود: هیئت های مذهبی باید جوانان را در کار خود مشارکت دهند زیرا تجربه تاریخی نشان می دهد دشمنان از طریق جوانان وارد می شوند تا جامعه را به فساد بکشانند.

ترویج سبک زندگی اسلامی توسط هیئت ها

همچنین در این همایش مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر نقش هیئت های مذهبی در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی گفت: هیئت ها باید سبک زندگی را جدی بگیرند زیرا سبک زندگی متن تمدن اسلامی است. تمدن

هیئت ها جوانان را تشویق به بچه دار شدن می کنند

حجت الاسلام شعبان زاده در ادامه این همایش، مسئله جمعیت را یکی از چالش های اصلی نظام، انقلاب و میهن اسلامی دانست و گفت: جوانان ما عامل اصلی مقاومت در برابر نظام سلطه هستند و هیئت ها باید به این موضوع رسیدگی کنند. به طور جدی.

تخته ها بهترین مکان برای تربیت کودکان هستند

اما در بخشی دیگر از این همایش علی وکیلی، رئیس شورای علمای کربلا که به عنوان الگو برای هیئت استان انتخاب شد، با اشاره به ویژگی های هیئت سبک انقلاب اسلامی گفت: تفکر اتفاق می افتد. دومین؛ کانون عشق عاطفه و احساس است که نمونه های زیادی دارد.

وی تأثیر و برکت اشک بر شهدا و مصیبت های ائمه معصومین را از دیگر ویژگی های هیئت مورد نظر برشمرد و گفت: انسان مایه وحدت، برادری و قرابت می شود. از طرفی هیئت به دلیل داشتن اقشار مختلف اجتماعی فاصله طبقاتی را از بین می برد.

رئیس شورای علمای کربلا گفت: یکی دیگر از کارکردهای شورا این است که بهترین مکان برای تربیت فرزندان است، اثر تربیتی دارد و بهترین محیط برای افزایش محبت بین اعضای خانواده است چرا که حرم درس عبرت است. از عشق و ارتباط صمیمانه بین اعضای خانواده.”

efc0acf8 cafc 4035 8f50 9e8aa9f2f665 خبر خاکستری

4ab64a92 a507 417b 93ea fdb2d93e3d6e خبر خاکستری

4daed6cc 634a 4df4 a109 1767be122767 خبر خاکستری

9a25fccf 0827 435f 8bfc 5c3800aef6df خبر خاکستری


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید