رئیس شورای شهر یاسوج چه می کند؟!


ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: 1401/04/17
کد خبر: 1881710

رئیس جمهور کشور با این همه مشغله و فشار همه جانبه گهگاه با مردم صحبت می کند اما آیا مشغله شورا اجازه نمی دهد این کار شکل بگیرد؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس عیسی کرمی – مدتی است که خبری از کرونا و محدودیت های ناشی از آن نیست، اکثر پارک ها و محیط های گردشگری شهر یاسوج به سطح بسیار خوبی رسیده اند. از درآمد

مردم خواستار این هستند که نمایندگان خود در پارلمان شهری گزارش کاملی از فعالیت های سال خود ارائه دهند تا امید بیشتری به آینده شهر و کشور خود داشته باشند.

اطلاع از برنامه های آتی شورای شهر یاسوج حق طبیعی مردم است، برنامه های مدنی، فرهنگی و اجتماعی از مهمترین نکات مورد توجه مردم است.

آینده پروژه های ناتمام شهری به کجا می انجامد و آیا شهرداری برنامه کوتاه مدتی در این زمینه دارد؟ آیا با فرآیند کسب درآمد، پروژه جدیدی وارد فرآیند اجرا می شود؟

بررسی رسانه های مختلف در این مدت ما را به این نتیجه رساند که بیشتر آنها نیازمند گزارشی از عملکرد شورای جدید و رئیس آن – رئیس شورا هستند.

این قطعاً حق طبیعی مردم است و رسانه ها وظیفه دارند موضوعات مورد نظر مردم را به اشتراک بگذارند اما معلوم نیست چرا این خواسته محقق نمی شود؟

رئیس جمهور کشور با این همه مشغله و فشار همه جانبه گهگاه با مردم صحبت می کند اما آیا مشغله شورا اجازه نمی دهد این کار شکل بگیرد؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید