رئیس مرکز تحقیقات مجلس و رئیس پژوهشکده ژنتیک مهمان المپیادهای بین المللی و کشوری


ساعت: 17:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891284

انجمن دانشمندان جوان میزبان دکتر گهداری، رئیس مرکز پژوهش های مجلس و دکتر محمدی، رئیس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی، دکتر نگاری در این نشست شنونده صمیمانه پیشنهادات و درخواست های المپیادهای شیمی، زیست شناسی و سلول های بنیادی بود.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس با تشکر از دعوت انجمن دانشمندان جوان گفت: بسیار خوشحالم که در جمع المپیادهای عزیز هستم.
وی افزود: مرکز پژوهش های مجلس آماده دریافت پیشنهادات این انجمن برای هر نوع حمایت از نخبگان و المپیکی ها است.

در ادامه این نشست دکتر جواد محمدی رئیس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی با اشاره به نیاز نخبگان به حمایت دولت گفت: بر اساس تفاهم نامه ای که با انجمن دانشمندان جوان منعقد شد، این پژوهشگاه موظف به ارتقای رشته های علمی المپیادها می باشد و لازم است پیش بینی شود در این راستا برگزاری دوره های آموزشی، حمایت از ایجاد اشتغال از طریق شرکت های بزرگ بیوتکنولوژی کشور و مشارکت آنها در پروژه های علمی پژوهشکده ژنتیک بخشی از برنامه های این پژوهشکده در آینده نزدیک است.

سپس سرکار خانم ضیاء الملکی رئیس انجمن دانشمندان جوان با قدردانی از حضور رئیس مرکز تحقیقات مجلس و رئیس پژوهشکده ژنتیک گفت: این انجمن مفتخر است که پشتیبان المپیادها و المپیادها است. از مسئولان ذیربط خواستار توجه ویژه به سرمایه های علمی کشور است

المپیادهای جاری در پایان این دیدار صمیمانه با تشکر از روسای مرکز تحقیقات شورای اسلامی و پژوهشگاه ژنتیک، از توجه مسئولین ذیربط به نخبگان کشور ابراز امیدواری و خرسندی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید