رابطه اضطراب و تحریم


ساعت: 13:13
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920623

حماسه 18 آذر کشور را نجات داد اما دشمن شورش ها را بهانه کرد و ایران را به بهانه حمایت از مردم ایران تحریم کرد!!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، حماسه 18 آذر مانع از بزرگ ترین قیام تاریخ معاصر ایران شد.

18 آذر یادآور یک اتفاق بزرگ است، یک حماسه بزرگ قبل از یک شورش بزرگ، بهانه ایجاد اغتشاش 88 تقلب در انتخابات بود و اتفاقی که در خیابان افتاد ثابت کرد که تقلب فقط یک اسم رمز بوده و در آن زمان چه چیزی باعث شده است. شورش، نافرمانی بود، بر طبق قانون بود، برای هرج و مرج نفوذ عوامل دشمن کافی بود، حتی اگر دشمن نفوذ کند، نه اموال عمومی، نه هنجارشکنی و هتک حرمت. چیزهای مقدس برای او مهم است.

در واقع کسانی که در حوادث سال ۱۳۸۷ از قانون تبعیت نکردند دلیل تحریم ایران شدند و این گناه نابخشودنی عاملان اغتشاش سال ۱۳۸۷ است.


اگر سران فتنه 88 در آن زمان به اشد مجازات می رسیدند، مطمئناً نسخه اغتشاش در داخل و تحریم خارج بر ملت ایران تحمیل نمی شد، آنچه در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم همین الگو و همین نسخه بود. زمان به جای اطاعت از قانون و رسیدگی قانونی به پرونده مرگ یک زن با تماس های غیرقانونی و آشوب فرصتی برای تهاجم، کشتار و نابودی دشمن فراهم کرد.


آزار و اذیت چراغ سبز دشمن است و به شیطان امید می دهد و مقدمه ای برای تحریم است، پس هر که خواهان تخریب است، کسی که از آن چشم پوشی می کند، در مقابل خجالت سکوت می کند و در صدد تخفیف مجازات عاملان اصلی است. از اغتشاشات، قطعاً در دست تحریم است. و الگوی «آشوب از درون و تحریم از بیرون» را بر ملت ایران تحمیل کرده است و چه خیانت و جنایتی بالاتر از این؟!

احمد ملاشاهی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید