رابطه حرفه ای و خوبی با ساپینتو داریم/ خوشحالم که در کادر فنی استقلال حضور دارم


ساعت: 16:43
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1893638

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: رابطه آقای ساپینتو با دستیارانش از جمله من بسیار خوب است و تعامل و ارتباط درست و حرفه ای بین ما وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال ; خسرو حیدری مربی تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت آبی های پایتخت گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم به سومین برد متوالی دست پیدا کنیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از روحیه خوبی برخوردار هستیم و آماده بازی مقابل نفت مسجد سلیمان هستیم. برخلاف شایعاتی که منتشر شده، رابطه آقای ساپینتو با دستیارانش از جمله خود من بسیار خوب است و تعامل و ارتباط درست و حرفه ای بین ما برقرار است.

دستیار ساپینتو همچنین تصریح کرد: عده ای که از نتایج و آرامش استقلال راضی نیستند با شایعات بیهوده سعی در ایجاد حاشیه برای استقلال دارند. در این بین هدف همه بازیکنان، کادرفنی و اعضای باشگاه موفقیت استقلال است و همه در این راه متحد هستیم. از هواداران می خواهم به این شایعات کذب توجه نکنند چرا که خوشبختانه احترام و تعامل خوبی بین اعضای کادر فنی وجود دارد و من هم از حضور در کادر فنی استقلال خوشحال و راضی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید