راضی بودن این لژیونر برای استقلالی شدن با من!

راضی بودن این لژیونر برای استقلالی شدن با من!

استقلال در این فصل در لیگ برتر عملکرد خوبی نداشت و قهرمانی برای این تیم از دست رفت. بسیاری از هواداران استقلال از همین حالا نگران فصل آینده به خصوص نقل و انتقالات تابستانی هستند و امیدوارند با در اختیار داشتن بازیکنان باکیفیت، نقاط ضعف تیمشان برطرف شود. برنتفورد اعلام کرد سامان قدوس ستاره ایرانی این باشگاه در روزهای آینده و در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد.

بسیاری از هواداران استقلال پس از شنیدن این خبر از مدیران تیم خود خواستند تا شرایط را برای حضور قدوس در فوتبال ایران فراهم کنند. بعید است باشگاهی در ایران بتواند سامان را برای بازی در لیگ داخلی ایران راضی کند. همچنین قدوس به دلیل کیفیت بالایی که دارند قطعا با پیشنهادهای مختلفی از سوی تیم های اروپایی مواجه خواهد شد.

اما داریوش یزدانی، پیشکسوت استقلال که سال ها خارج از ایران زندگی می کند، در توییتی اعلام کرد که قدوس بهترین گزینه برای استقلال است. سوالی که تعجب هواداران استقلال را برانگیخت و آنها معتقد بودند بازیکنی مثل قدوس به ایران نمی آید. اما یزدانی با انتشار کامنتی مدعی شد که می تواند سامان را برای حضور در استقلال راضی کند و رضایت این بازیکن را جلب کند. ادعایی عجیب که معلوم نیست محقق می شود یا خیر!

دیدگاهتان را بنویسید