در 100 روزی که مردم از آن راضی باشند هیچ اتفاقی نمی‌افتد/ جمع شدن خانواده به ضرر رئیس است

در 100 روزی که مردم از آن راضی باشند هیچ اتفاقی نمی افتد / جمع شدن خانواده به ضرر رئیس است

روز جدید نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه وعده های نامزدهای انتخاباتی اعم از نمایندگان و رؤسای جمهور و یا سایر نامزدهای انتخاباتی دیگر در حد شعار نیست و تحقق آن وعده ها کار بسیار سختی شده است.

حجت الاسلام ناصر قوامی در خصوص اهمیت ارائه گزارش صد روزه فعالیت های دولت توسط رئیس جمهور گفت: متأسفانه همه دولت ها وعده هایی می دهند و می خواهند کاری کنند که نمی شود.

این نماینده سابق مجلس تاکید کرد: در عرض 100 روز نمی توان هیچ حرکتی برای جلب رضایت مردم و قانع آنها انجام داد، ظرف 100 روز نمی توان کاری انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه وعده های نامزدهای انتخاباتی اعم از نمایندگان و رؤسای رئیس جمهور یا سایر نامزدها شعاری بیش نیست و تحقق این وعده ها کار بسیار سختی شده است.

قوامی ادامه داد: قبل از انقلاب پیگیر مسائل سیاسی بودم. مثالی بزنم، زمانی که انتخابات مجلس در قزوین برگزار شد، یکی از نمایندگان ایشان گفت که اگر تونلی به طول 26 کیلومتر بسازند، از شاهرود آب به این شهر می‌آورم که با توجه به امکانات آن، کار آسانی است. زمانی که این آقا به دلیل مشکل آب شاهرود نماینده شد باغش با خشکسالی مواجه بود. آقای نماینده به شهردار نامه نوشت که 2 یا 3 تانکر آب به ما بدهند تا باغ را از خشکسالی برگردانیم. شهردار نیز همین نامه را در زیر نوشت. هیچ دلیلی وجود ندارد.

وی گفت: انتخابات نیز محل وعده است، اما نباید قول هایی بدهیم که نتوانیم به آن عمل کنیم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: من به شخصه به دولت آقای رئیسی امیدی ندارم اما باید وقت گذاشت. اکنون برای قضاوت درباره عملکرد دولت زود است. اینکه بگوییم آقای رئیسی چه کرد یا نه، از طرفی هم باید بیایند و صریح بگویند که شعار این است، اما ما نتوانستیم به آن عمل کنیم، نمی توانیم به برخی از وعده ها عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این بین جلسات خانوادگی بیش از همه مرا نگران می کند. آقای رئیسی باید خاطرنشان کند که این اقدامات به ضرر ایشان است. او ممکن است تحت فشار باشد، اما باید مقاومت کند. او نباید زیر بار تعهدات خانوادگی باشد.»

قوامی گفت: باید به این موضوعات توجه شود و کاری خلاف قول انجام نشود که به ضرر آقای رئیسی است.

وی افزود: من آقای رئیسی را می شناسم. او فردی بسیار منضبط است و من در قوه قضائیه با او کار کرده ام و می دانم که چه ویژگی هایی دارد، بنابراین از او می خواهم به این انتصابات توجه کند و زیر بار نرود. چون چنین اقداماتی به نفع آقای رئیسی و مردم نیست و باید منافع ملی حفظ شود، اما این انتصابات درست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید