رانندگان مبتدی عامل بیشترین تصادفات در جاده های کوم هستند/حوادث در طبقات کوم بیشتر از محورهای اصلی است.


ساعت: 10:34
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817489

رئیس پلیس راه استان کوم با اشاره به اینکه تصادفات روی سکوهای کوم بیشتر از محورهای اصلی است، گفت: بزرگترین مشکلی که در ایام نوروز با آن مواجه هستیم این است که اکثر رانندگان با تجربه رانندگی کمتری دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مختار پناهی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کوم در گفتگو با خبرنگار کوم فردا گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی که از 25 اسفندماه آغاز شد، تردد جاده ای استان کوم نسبت به سال گذشته 46 درصد افزایش داشته است. محورها در محورهای ترافیکی استان نیمه بار هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کوم تاکید کرد: محور کوم – تهران، محور کوم – کاشان، محور کوم – سلفچگان، محور معبد به معبد جاده کوم – گرمسار نسبت به سال های گذشته شاهد افزایش ترافیک بوده است. .

پناهی گفت: امسال دو تصادف در محور کوم منجر به فوت شد، تصادف روی سکوی دستجرد روبروی روستای تینوج، یک دستگاه پژو پارس در این محور واژگون شد که متاسفانه دو نفر در دم جان باختند. یک نفر پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد، تصادف دیگر در محور کوم – کاشان خودروی پارک شده بود و یک دستگاه خودرو با راننده خودروی پارک شده برخورد کرد که پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

وی گفت: بیشترین تصادفات جاده ای استان کوم در ایام نوروز در سکوهایی مانند محور دستجرد و قنات رخ داده است که علت اصلی تصادفات ناشی از عدم توجه کافی رانندگان به جلو است.
رئیس پلیس راه استان کوم خاطرنشان کرد: حدود 52 نفر در محورهای استان کوم مجروح شدند.

پناهی گفت: تعطیلات نوروزی یکی از لحظاتی است که پلیس راه بیشترین حضور را در محورها دارد و پلیس راه استان کوم با حداکثر توان و خودرو در محورها حضور دارد. علاوه بر نیروی پلیس راهنمایی و رانندگی کوم، فرماندهی پلیس کوم نیز خودروهای نامحسوس در اختیار ما قرار داده و دائماً در جاده های استان کوم گشت زنی می کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کوم افزود: با توجه به اینکه نیروی انتظامی با توجه به حجم تردد در محورهای اصلی بیشترین حضور را دارد و در محورهای فرعی کمتر حضور دارد، از رانندگان عزیز تقاضا داریم در محل امن تردد کنند. سرعت در محورهای فرعی داشته باشید و حتما به جلو توجه کافی داشته باشید.

وی افزود: بزرگترین مشکلی که در ایام نوروز با آن مواجه هستیم این است که اکثر رانندگانی که تجربه کمتری دارند رانندگی می کنند. توصیه می شود خانواده افرادی که تجربه بیشتری در رانندگی تا نوروز دارند در ترافیک رانندگی کنند.«رانندگی در شهر با رانندگی در خارج از شهر بسیار متفاوت است، رانندگی در شهر با کوچکترین اشتباهی منجر به اتفاقات بزرگ می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید