خودروها عامل 3 درصد تصادفات فوتی در استان یار هستند / بدون توجه به رانندگان برخورد می شود


ساعت: 21:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806890

فرمانده انتظامی استان یزد علت اصلی 2 درصد تصادفات را بی توجهی به پیشانی رانندگان و خودروها نیز عامل 4 درصد تصادفات فوتی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد امشب با تقدیر از دهمین کمیسیون کاهش تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی، از عملکرد پلیس راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات و تلفات جانی تقدیر کرد و گفت: بازرسان اعزامی به استان نیز از این موضوع ابراز خرسندی کردند. اجرای پلیس راهنمایی و رانندگی

وی در ادامه با بیان اینکه در ده ماهه امسال 5 درصد کاهش فوتی داشته ایم، گفت: علت اصلی 4 درصد تصادفات عدم توجه به جلو رانندگان و خودروهای سواری بوده است. برای 4 درصد از تصادفات فوتی

سردار بهدانی فرد گفت: در نیروی انتظامی به مردم خدمت کنید، راه را ارزشمند بدانید و آن زمان به زودی می گذرد و خداوند نگذار همه به مردم خدمت کنند.

وی ادامه داد: با وجود مشکلات و کمبودها باید قدردان این موفقیت بود و مردم نیز قدردان نیروی انتظامی هستند. به همین دلیل است که باید با خدمت رسانی بی قید و شرط به مردم تمام تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی مردم انجام دهیم.

فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه با اشاره به اینکه حفظ ایمنی انسان ها به ویژه ایمنی ترافیکی بسیار مهم است و باید با حضور موثر جاده ای جان مردم حفظ شود، افزود: جان مردم را به خطر می اندازند و اقدامات جدی و قانونی انجام می دهند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید