رانندگان 100 درصد در تصادفات اخیر جاده ای مقصر هستند

ساعت: 09:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783798

رحمان اسپیدکار گفت: در چند روز اخیر تصادفات منجر به فوت و جرح در استان شده و مقصر اصلی این تصادفات رانندگان این خودروها هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحمان سپیدکار رئیس پلیس راه خراسان شمالی در گفتگو با عصرترک گفت: مردم، وسایل نقلیه و جاده سه عامل اصلی تصادفات منجر به فوت یا جراحت در جاده ها هستند.

سپیدکار گفت: طی چند روز اخیر تصادفات قابل توجهی منجر به فوت و جرح در خراسان شمالی شده است و 100 درصد رانندگان این وسایل نقلیه عامل این تصادفات هستند.

وی افزود: این رانندگان با رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی دچار تصادف و منجر به فوت و جراحت شدند که در این حادثه تعدادی از سرنشینان این خودروها کشته و تعدادی نیز مجروح شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی حضور فعالی در جاده های استان دارند از رانندگان خواست قبل از سفر از ایمنی خودرو، سیستم روشنایی و سیستم تهویه مطبوع خود مطمئن شوند.

وی افزود: خودروها باید مجهز به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی تاکید کرد: رانندگان سرعت مطمئنه و فاصله طولی را رعایت کرده و از سبقت غیرمجاز و سبقت در سمت چپ خودداری کنند.

سپیدکار در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی بارندگی فعلی از سفرهای غیرضروری خودداری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید