راه‌اندازی سامانه صدور پروانه‌های ساختمانی در خارج از حریم شهرها

مدیرکل دفتر فنی استان اصفهان خبر داد؛

مدیرکل دفتر فنی استان اصفهان گفت: به منظور شفاف سازی و تسریع در پاسخگویی به درخواست های مردم، سامانه صدور پروانه ساخت و ساز خارج از محدوده شهرها و روستاها راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

محمد یوسف زاده اظهار داشت: با اقدامات بعدی انجام شده با رویکرد دولت سیزدهم، شفاف سازی و تسریع در پاسخگویی به درخواست های مردم، سامانه صدور پروانه ساختمانی خارج از محدوده شهرها و روستاها راه اندازی شد.

وی ادامه داد: این سامانه از هفته گذشته به صورت آزمایشی در استان اصفهان راه اندازی شده و در روزهای آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

مدیرکل دفتر فنی منطقه اصفهان گفت: تمام اطلاعات پروانه های ساختمانی در خارج از محدوده شهرها و روستاها، مجوزها توسط مراجع صدور پروانه در سامانه ثبت و صدور پروانه صادر می شود.

وی افزود: با رونمایی از این سامانه تمامی مشتریان می توانند بدون نیاز به پیگیری حضوری و صرفاً با ثبت درخواست و بارگذاری مدارک در سامانه نسبت به دریافت پروانه ساختمانی اقدام کنند.

یوسف زاده خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه اگرچه نیازی به مراجعه حضوری مالکان نیست، اما تمامی بارگذاری ها به صورت الکترونیکی انجام می شود و متقاضیان می توانند به وضوح بر مراحل انجام شده در هر مرحله نظارت کنند.

مدیرکل خدمات فنی استان اصفهان خاطرنشان کرد: نحوه اخذ پروانه و پرداخت عوارض پروانه ساختمانی به صورت شفاف و شفاف در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و در صورت تکمیل مدارک حداکثر ظرف مدت 10 روز صدور پروانه انجام می شود.



آیا این خبر مفید بود؟