کنترل تاخیر در صدور پروانه ساختمانی / رویه ساخت و ساز جدید در بوینور


ساعت: 10:12
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854632

شهردار بوینور گفت: در راستای بهبود و تسهیل در روند صدور پروانه ساختمانی در شهرداری، صدور این گواهینامه وارد فاز جدیدی از تغییرات ساختاری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد حمیدی شهردار بوینورد در گفتگو با خبرنگار عصرترک گفت: طرح پروانه ساختمانی دو مرحله ای رویه جدیدی است تا صاحبان ساختمان و سرمایه گذاران بتوانند از فرآیند پیچیده و زمان بر صدور پروانه های یک مرحله ای فرار کنند. شهرسازی و ساخت و ساز.

وی افزود: سازندگان در مرحله اول پروانه شهرسازی ملک شامل نوع کاربری، تراکم و 2 را دریافت می کنند تا در زمان ارسال درخواست های درخواستی شهرداری برای انجام بخشی از مقدمات ساخت و ساز اقدام کنند. مرحله دوم

شهردار بوینورد خاطرنشان کرد: اعتبار این گواهینامه از تاریخ صدور یک سال است و باید ظرف مدت یک سال مالک مشخص شود، تامین اجتماعی برای صدور سند ساختمانی ساخته می شود.

حمیدی با اشاره به مزیت های مهم صدور پروانه ساختمانی دو مرحله ای افزود: عوارض در مرحله اول، باید در مرحله دوم پرداخت کنید.

وی خاطرنشان کرد: به این ترتیب پرداخت پروانه ساختمانی در واقع یک دوره استراحت برای سازنده برای پرداخت هزینه های اولیه ایجاد می کند و هزینه های مدت زمان سپری شده را تقسیم می کند که تمام هزینه های مالک و سازنده برای ساخت و ساز را از بین می برد. مجوزهای اصلی و توانایی آنها در ساخت اتوماسیون را افزایش می دهد.

انتهای پیام/ گ

دیدگاهتان را بنویسید