صدور پروانه ساختمانی زمین های شهراندیشه قزوین آغاز شد

خوشبختانه با شروع دولت سیزدهم و تغییر استانداران در استان ها مشکلات به جا مانده از مردم توسط فرمانداران جهادی پیگیری شد و شهرک اندیشه یکی از آن موارد بود.

مشکل 20 ساله الحاق شهر اندیشه قزوین به این شهر از 4 مردادماه امسال حل شد و مسئولان قول دادند که شهروندان برای ساخت و ساز در این منطقه مشکلی نخواهند داشت.

صدور پروانه ساختمانی برای اراضی شهرک اندیشه نیازمند طی مراحل اداری بود و امروز معاون عمرانی استاندار قزوین از بسته شدن این پرونده خبر داد تا مشکلات شهرک اندیشه بسته شود.

1615565b fc17 4ecf 8d7d bd2d9a12c338 خبر خاکستری

تکمیل مراحل اداری صدور مجوز در اندیشه

مهدی پردونی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی بیان کرد: موضوع الحاق شهرک اندیشه به بافت شهری در مردادماه حل شد اما صدور مجوز هنوز انجام نشده چرا که نیاز به روال اداری دارد.

وی افزود: اکنون مراحل اداری صدور پروانه ساختمانی برای اراضی اندیشه به پایان رسیده است و از روز دوشنبه ۱۸ آبان شهرداری می تواند به درخواست های صدور پروانه زمین های این شهرک پاسخ مثبت دهد.

معاون ملکی استاندار قزوین ادامه داد: گروهی از گذشته در اراضی شهرستان اندیشه بودند که باعث نارضایتی شهروندان می شدند که خوشبختانه این تقاطع در مرداد ماه سال جاری افتتاح شد.

این مسئول گفت: صدور مجوز در شهرک اندیشه نیازمند تهیه نقشه های جداگانه است و باید روال اداری کمیسیون ماده 5 و شورای عالی معماری و شهرسازی انجام می شد و این امر اداری امروز صورت گرفت.

آماده سازی محوطه شهری در اندیشه

وی گفت: از 4 مردادماه تا امروز مشغول این امور بودیم و امروز دو نامه به شهرداری ارسال می شود و عملاً از فردا (دوشنبه) منع قانونی برای صدور پروانه ساختمانی در شهرک اندیشه وجود ندارد. “

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: شهرداری موظف به صدور مجوز در شهرک اندیشه است و مردم می توانند برای دریافت مجوز به شهرداری مراجعه کنند.

این مسئول تصریح کرد: مراحل آماده سازی حریم شهری نیز نیاز به انجام دارد که مدتی طول می کشد و همزمان با ساخت و سازها، این کارهای مقدماتی نیز انجام می شود.

پریدونی در خاتمه گفت: در شهر اندیشه هیچ مانعی بر سر راه ساخت و ساز وجود ندارد و عملا شهرداری می تواند مانند سایر مناطق شهری به آن رسیدگی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید