راهپیمایی 13 آبان در هر شهرستان / تجمع دانش آموزی در 14 نقطه خراسان شمالی برگزار می شود + آدرس

ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781040

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت؛

حجت الاسلام محمدعلی سالاری با اشاره به اینکه در هیچ شهری موکب نداریم و این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی صرفاً به صورت اجتماع محور برگزار می شود، گفت: ساعت 10 صبح برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدعلی سالاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به عصرتراک گفت: لغو شد.

وی با اشاره به اینکه پس از یک سال وقفه از این مراسم در 13 آبان ماه برگزار می شود، ادامه داد: این برنامه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت 13 آبان ساعت 14 در 14 نقطه استان خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی گفت: مراسم در شیروان، میدان انقلاب، اسفراین در میدان امام خمینی (ره)، آشخانه و فاروج روبروی مسجد جامع، جاجرم در مصلی، گرمه در چهارراه مرکزی شهر، راز در میدان معلم، غلامان در میدان مرکزی شهر، میدان شوگان امام علی، مسجد امام خمینی، ایوار، میدان ولی عصر، میدان امام خمینی، تیتکانلو، مسجد حضرت ابوالفضل (ع)

این مسئول خاطرنشان کرد: مراسم کلیدی این روز در مرکز استان خراسان شمالی در میدان شهید با سخنرانی حجت الاسلام نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی برگزار می شود. شهر گرم می شود، بقیه شهرها را ائمه جمعه هر شهر بیرون می آورند.

وی با بیان اینکه 13 ایوان روز خداست و اتفاق مهمی در آن روز رخ داد، افزود: امسال این یوم الله پرشور و باشکوه و با حضور همه مردم برگزار می شود.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به اینکه بیماری عروق کرونر قلب در کنار همه مشکلاتی که ایجاد کرده فرصت های جدیدی را ایجاد می کند، گفت: استفاده از رسانه ها و فضای مجازی در زندگی اجتماعی امروز به واقعیت تبدیل شده است و رسانه ها می توانند نقش مهمی را ایفا کنند. زبان و قلمی شیوا باشد که بتواند حقایق را بیان کند و مطالبی را از نسلی به نسل دیگر منتقل کند.

وی گفت: رسانه در شرایطی که کرونا ایجاد کرده رسالت سختی بر عهده دارد و باید ضرورت توجه ویژه به این مجموعه در جامعه ایجاد شود.

حجت الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: فضای مجازی در جامعه به واقعیت تبدیل شده است، فیلتر و قطع نمی شود، بلکه باید اصلاح شود تا کمترین اثر مخرب را بر ذهن نسل جوان بگذارد.

وی گفت: آمریکا صادرکننده خشونت، ابتذال، برهنگی و وحشی گری به جهان است و امروز جامعه جهانی با ابرویروسی به نام ابرویروس تمدن غرب مواجه است که از تاج و تخت نیز خطرناکتر است.

وی گفت: آنچه امروز جامعه جهانی را تهدید می کند بیماری هایی مانند تاج و تخت نیست، بلکه فرهنگ بی معنی غربی است که جامعه بین المللی را تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری کسانی که به دنبال سازش و مذاکره با آمریکا هستند باید بدانند که این کشور رو به افول است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید