راهپیمایی 22 آبان در قزوین برگزار می شود


ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907784

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

حجت الاسلام غلامحسن شهسواری گفت: مردم خداجوی ایران اسلامی با حضور حماسی خود در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پاسخ محکمی در برابر دین ستیزی و تخریب روحیه دشمنان در رویدادهای اخیر خواهند داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام غلامحسن شهسواری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین; وی ضمن گرامیداشت یوم الله 22 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز گفت: 22 آبان به دلیل وقایع مهم تبعید امام (ره) به ترکیه در سال 1343، شهادت تعدادی است. دانشجویان قبل از دانشگاه تهران در سال 1357 و روز دانشجو و همچنین اشغال لانه.جاسوسی در سال 1358 که همه این وقایع دارای یک هویت ضد استکباری مشترک است. او جایگاه ویژه ای دارد

وی افزود: مراسم گرامیداشت 22 آبان امسال با شعار «22 آبان حماسه مقاومت و استکبار ستیزی» در قالب موکب با حضور گسترده طلاب، حوزویان و اقشار مختلف مردم آگاه و همیشه در سطح شهر برگزار می شود. صحنه استانی، همزمان با کل کشور.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: این مراسم از ساعت 10 صبح روز جمعه (22 آبان) در قزوین از میدان میرعماد تا میدان آزادی (سبزه میدان) برگزار و سپس مردم به سمت مسجد النبی حرکت می کنند. ، محل تجمع نماز جمعه.

وی گفت: شعار محوری 22 آبان امسال «22 آبان، حماسه مقاومت، مقاومت و استکبارستیزی» است و این مراسم با سخنرانی علی نیکزاد نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین برگزار می شود. .

شهشواری در ادامه گفت: با توجه به اتفاقات اخیر، ۲۲ آبان باید پررونق تر از سال های گذشته برگزار شود تا حماسه ای متفاوت و منحصر به فرد خلق شود. لذا از مردم دیار شهیدان رجایی و بابایی دعوت می کنم در این برنامه حضور گسترده داشته باشند تا دشمن احساس نکند حوادث اخیر اراده ملت ایران را زیر پا گذاشته است.

وی تاکید کرد: با توجه به حساسیت کنونی و شرایط خاص مردم و آب سردی بر آتش قیام اخیر، حماسه بزرگ دیگری به دست مردم آگاه و دوراندیش ایران اسلامی در 22 آبان امسال حل خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: مردم خداجوی ایران اسلامی با حضور حماسی خود در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پاسخ قاطعانه ای در برابر دین ستیزی و تضعیف روحیه دشمنان در رویدادهای اخیر خواهند داد.

وی در پایان گفت: امیدوارم 22 آبان امسال حماسه دیگری مانند 18 آذر 87 باشد و به اغتشاشات و آشوب های اخیر پایان دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید