راه اندازی خودروهای هوشمند کنترل تردد در کرمانشاه


ساعت: 21:58
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818535

خودروهای کنترل تردد هوشمند از امروز در کرمانشاه آغاز به کار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، نادر نوروزی امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح خودروی هوشمند کنترل تردد در کرمانشاه که در شهرداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: یکی از مشکلات ما عرض معابر است که مربوط به سال هاست. پیش. ترافیک اصلی و بافت فرسوده شهر تعریف نشده است.

شهردار کرمانشاه افزود: پارک غیرمجاز خودروها باعث کاهش این عرض محدود و ایجاد ازدحام و تاخیر می شود.

وی خاطرنشان کرد: پارک های دوبله ای که در حال انجام است نیز باعث کندی تردد در معابر می شود.

نوروزی گفت: از سوی دیگر متأسفانه عده‌ای بخش‌هایی از معابر را محل کار خود قرار داده‌اند و به‌طور غیرقانونی از این معابر استفاده می‌کنند که این امر خلاف قانون است چرا که این معابر ملک عمومی و متعلق به همه مردم است.


a39a3190 4735 4df0 89bd d10bcc1051c3 خبر خاکستری

وی ادامه داد: بر این اساس با مساعدت نیروی انتظامی و معاونت، متروهایی آماده شده که پلاک خوان دارند و در راهروها حرکت می کنند و به صورت خودکار تخلفات یا پارک های انتهایی غیرمجاز و برخی تخلفات دیگر را ثبت و تحمیل می کنند. قانون. .

نوروزی اذعان داشت: البته علاوه بر نیروی انتظامی باید اقدامات دیگری نیز داشته باشیم تا شهروندان بتوانند از گردنه ها و توقفگاه ها استفاده کنند که در این راستا از مشاوران راهنمایی و رانندگی دعوت به همکاری می شود.

افشین لر زنگنه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه نیز در ادامه این مراسم گفت: راه اندازی خودروی ثبت تخلف با هدف برنامه ریزی توزیع عادلانه فضای پارک و بر اساس ماده 15 ق.م. قوانین راهنمایی و رانندگی

وی خاطرنشان کرد: شهرداری ها می توانند با مصوبه شورای ترافیک و شورای اسلامی شهر نسبت به ساماندهی پارک حاشیه ای اقدام کنند.

لرزنگنه گفت: در این طرح 36 محور با حدود 4 هزار صندلی خودرو در دستور کار معاونت ترافیک قرار دارد که مهم ترین موضوع آن ساماندهی و مدیریت ترافیک محلی است.

وی ادامه داد: این کار می تواند به سه خودرو یا چند خودرو تعمیم یابد که در سیاست جامعه وزارت کشور در رابطه با پارک های حاشیه ای پیش بینی شده و تاثیر بسزایی در جریان ترافیک خواهد داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: شهرداری در کمتر از یک ماه آینده 17 سامانه ثبت سرعت را با اعتبار اولیه 500 میلیارد ریال نصب می کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهر کرمانشاه به 20 دوربین مداربسته و 10 دوربین ثبت تخلفات مجهز است که روزانه بین 5 تا 7 هزار فیلم از 10 دوربین ثبت می شود، لذا از پلیس راهور تقاضای اعمال قانون در این تعداد را داریم. من پیشقدم هستم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید