راه اندازی 23 طرح اقتصاد مقاومتی در هفته پایه / اجرای بیش از 600 برنامه در استان اردبیل

ساعت: 15:52
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784860

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از اجرای بیش از 600 برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان خبر داد و گفت: 23 طرح اقتصاد مقاومتی توسط بسیج در استان اردبیل اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ظهر امروز در نشست خبری با تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: این هفته برگزار می شود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج استان به نقش بسیج در محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: طرح های آبرسانی به مناطق محروم و طرح های اشتغال زایی و مشارکت بسیج و سایر دستگاه های اجرایی کشف می شود.

وی گفت: بسیج همیشه در همه حال در کنار مردم بوده و پناهگاهی امن برای آنهاست. یک هزار و 200 میلیارد ریال از سوی بسیج جهادی بین نیازمندان مناطق مختلف استان توزیع شد.

سردار محمدی اصل گفت: بسیج و سپاه در ایام ولیعهدی احساس مسئولیت کردند و اقدامات خوبی برای جلوگیری از شیوع این ویروس شوم در جامعه انجام دادند، بنابراین از 23 مرکز فعال واکسیناسیون کرونا در استان، 9 مرکز توسط بسیج و بسیج راه اندازی شد. سپاه مردم خدمات ارائه می دهند.

وی از راه اندازی واحد مراقبت های ویژه بیماران عروق کرونر توسط سپاه در بیمارستان امام رضا (ع) خبر داد و گفت: اعزام تیم های سیار به مناطق دورافتاده روستایی برای تزریق واکسن کرون از دیگر اقدامات بسیج و سپاه در این شهرستان بود. خدمت به مردم

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) همچنین به خشکسالی اشاره کرد و گفت: با توجه به کاهش بارندگی و خشکسالی و مشکل آب شرب روستائیان، بسیج برنامه ای را در قالب نهضت آبرسانی برای تامین 300 روستای محروم اجرا کرد. بخش هایی از حومه شهر

وی در پایان سخنان خود به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و گفت: نواخته شدن زنگ بسیج در مدارس و نظام شاد تربیتی، تربیت جهادگران بسیجی، افتتاح و راه اندازی اقتصاد مقاومتی و طرح های محرومیت زدایی، اعزام گروه های پزشکی و کارکنان. درمان در مناطق فقیرنشین، ویزیت رایگان مردم در درمانگاه های وابسته به سپاه، قدردانی از فعالان طرح شهید سلیمانی و احترام به خانواده شهدای حافظ سلامت، آزادی زندانیان و جرایم مالی غیرعمد، اجرای گشت محله رضوی برای تامین امنیت منطقه و محله و برگزاری جشنواره جهادی علم و فناوری از برنامه های هفته بزرگداشت بسیج استان اردبیل است.

سردار محمدی اصل از اعزام گروه های جهادی و اجرای طرح واکسیناسیون تاج در هفته بسیج خبر داد و گفت: نشست های بصیرتی بسیج و تمدن نوین اسلامی، دفاتر خدمات رسانی در نقاط مختلف استان، نشست های بصیرت افزایی در مدرسه مقاومت و بسیج هم اندیشی، همایش اقامه نماز، همایش سراسری ائمه جمعه و جماعات استانی، اقتدار بسیجی و تجدید بیعت با ولایت، در کنار تداوم طرح تجمع و گسترش نهضت یاری مؤمنان و برپایی نمایشگاه های فرهنگی و هنری و فرصت های بسیجیان. از دیگر برنامه های هفته بسیج در استان اردبیل است.

وی در ادامه سخنان خود تجلیل از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان را از محوری ترین برنامه های هفته بسیج عنوان کرد و گفت: غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا در تجلیل از کوچه ها، تکریم محلات، تجلیل از خانواده شهدا برگزاری جشن چهل و دومین سالگرد سازمان بسیج، همایش پیاده روی خانوادگی و مسابقات فرهنگی ورزشی، عصر بسیج و مسابقه کتابخوانی، دعای ندبه و میقات صالحین در نماز جمعه از دیگر برنامه های هفته بسیج در استان اردبیل است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) ایام هفته را بسیج نامگذاری کرد و گفت: بسیج، اقتصاد مقاومتی، بسیج، علم و پژوهش، بسیج، عدالت و مبارزه با فساد، بسیج، عزت ملی، مرزبندی با دشمن. ، بسیج و استقلال، آزادی، بسیج، راه و رسم و بسیج، معنویت، اخلاق عناوینی است که ایام هفته بسیج با آنها نامگذاری شده است.

وی افزود: بازی فقط یک مجموعه نظامی نیست، بلکه یک عقیدتی است که در همه ابعاد اعم از فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصاد مقاومتی در کنار مردم بوده و آماده خدمت به هموطنان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید