راه حاج قاسم و شهدا را با قدرت ادامه می دهیم/ آمریکا چاره ای جز پذیرش شروط ایران در برجام ندارد.


زمان: 18:13
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840184

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: در این کشور شعارهایی مثل کلن قاسم و کنا سلیمانی سر دادیم که این بار باید با قدرت ادامه دهیم. شهدا می خواهند بروند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ سردار اهوازیان امشب در جمع مردم هنداب گفت: افتخار می کنم در شهری هستم که 240 شهید تقدیم کرده و زادگاه سردار پاکپور سلیمانی دیگر هستم.

اهوازیان گفت: حجاب بانوان و غیرت مردان در این شهر نشان از محتوای فرهنگی دارد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند آیات انقلاب را زبان بچه ها قرار دهید امروز افرادی مانند ابودر روحی زحمت کشیده اند. ) نجوا.

سردار اهوازیان گفت: امروز در دهه 90 به برکت امام زمان و امام خامنه ای، سردار سلیمانی و… اشک ریخته شد و شور شهدا در بین مردم پیچید.

وی افزود: در دفاع مقدس می گفتند اجر این رزمندگان بیشتر از اجر شهدای کربلاست. شهدای امام حسین(ع) را دیدند و امام حسین(ع) جایگاه خود را در بهشت ​​نشان دادند، اما امروز جوانانی که دوران دفاع مقدس را ندیده اند و امام را ندیده اند، خانواده خود را رها کرده اند و آمده اند. برای دفاع از حرم، اینها تحولاتی است که سیدعلی خامنه ای قول داده ام.

سردار اهوازیان گفت: گروه غرب گرا می گفتند حسین فهمیده مفقود شده و مردم سربند جاجره (ع) را نمی خواهند، در حالی که جوان ترین مدافع حرم پسری سیزده ساله در حلب سوریه بود.

وی گفت: غربی ها خوابند، در زمان دولت لیبرال حدود 2000 شهید ایرانی مدافع حرم در ایران تشییع شدند، در هشت سال دولت لیبرال هیچ مراسم استانداری زیر تابوت شهدای مدافع حرم بلند نشد.

وی گفت: مردم بعد از شهادت حاج قاسم از خواب بیدار شدند. دولت خدمتگزار به قدرت رسید که هزار برابر بهتر از لیبرال هاست. تعداد قربانیان از 700 نفر به 7 نفر رسید.

آمریکا چاره ای جز پذیرش شروط ما در شورای امنیت سازمان ملل ندارد

دشمنی که تا دیروز تهدید می کرد امروز می گوید از حمایت ایران از روسیه می ترسد.

سردار اهوازیان گفت: در این مملکت شعار کلن قاسم و کنا سلیمانی سر دادیم، باید به زور این راه را ادامه دهیم. شهدا می خواهند بروند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید