راه و مسکن از اولویت های توسعه انسانی است


ساعت: 20:57
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811539

نماینده مردم طبس، سراجان، بشرویه و فردوس در مجلس:

حجت الاسلام نصیرایی گفت: مسکن، راه و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی از مهمترین اولویت های شهرستان بشرویه است که انتظار می رود با جدیت پیگیری شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانحجت الاسلام مجید نصیرایی امروز در جلسه شورای فرمانداری شهرستان بشرویه که با محوریت تکریم فرماندار و معرفی سرپرست فرمانداری بشرویه با حضور استاندار خراسان جنوبی در آن شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: این یک درمان است.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایاندر بر لزوم ساخت ویلا در بشرویه تاکید کرد و آن را دغدغه مومنان و مومنان این شهرستان دانست و افزود: در بحث انتخاب فرماندار، مردم و بعضاً نخبگان ترجیح می دهند استفاده از نیروی محلی امیدواریم سرپرست جدید استاندار در عمل ثابت کند که بهتر از نیروی بومی منشاء اثر است.

وی ادامه داد: متاسفانه در خراسان جنوبی از ظرفیت نیروی انسانی ما در حوزه حکمرانی کم استفاده می شود در حالی که سرمایه انسانی قوی در این منطقه داریم.

حجت الاسلام نصیرایی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت انسانی شهرستان بشرویه در شهرستان و استان استفاده شود، گفت: مهمترین ویژگی مردم انقلابی تقوا، عدالت خواهی و حفظ کرامت دیگران است که امیدواریم انعکاس یابد. در مقامات “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید