رای پرونده هواپیمای اوکراینی تا پایان فروردین ماه صادر/اعلام شده است

رای پرونده هواپیمای اوکراینی تا پایان فروردین ماه صادر/اعلام شده است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره آخرین وضعیت پرونده هواپیمای اوکراینی نیز گفت: رای صادر شده و با توجه به اینکه در تعطیلات نوروزی هستیم. وی در پاسخ به سوال دیگری که آیا حکم این پرونده تا پایان فروردین ماه اعلام می شود یا خیر، گفت: حکم این پرونده زودتر از پایان فروردین ماه اعلام و ابلاغ می شود.

: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از حکم پرونده هواپیمای اوکراینی خبر داد و گفت: این حکم تا پایان فروردین ماه اعلام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین احمد پورخاقان با حضور در مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک بزرگراه فرجا و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اعتبار برگ سبز خودرو، اظهار داشت: برگ سبز یک وسیله نقلیه است. سند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در رابطه با گزارشات پلیس راهنمایی و رانندگی مبنی بر ناایمن بودن برخی خودروهای داخلی گفت: ما موظف هستیم موضوع ایمنی خودروها را به تصویب برسانیم و در جلسه شورای نگهبان مطرح خواهد شد. روسای قوا

وی بیان کرد: سازمان بازرسی و دادستانی کل کشور نیروی انتظامی و نظارت خاص خود را داشته و داشته اند.

پورخاقان تصریح کرد: خودروسازان موظف به رعایت نکات ایمنی هستند. اما هنوز در این زمینه به نقطه مطلوب نرسیده ایم و راه زیادی در پیش داریم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره آخرین وضعیت پرونده هواپیمای اوکراینی نیز گفت: تصمیم صادر شده و با توجه به اینکه در تعطیلات نوروزی هستیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری که آیا حکم این پرونده تا پایان فروردین ماه اعلام می شود یا خیر، گفت: حکم این پرونده زودتر از پایان فروردین ماه اعلام و ابلاغ می شود.

دیدگاهتان را بنویسید