رتبه بندی معلمان اولویت اول آموزش و پرورش است

رتبه بندی معلمان اولویت اول آموزش و پرورش است

مهران فاطمی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با حضور محتبی همتی فر; معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان در وزارت آموزش و پرورش و جمعی از نمایندگان استان در نشستی با تاکید بر نقش حساس و تعیین کننده آموزش و پرورش در تحول جامعه اظهار داشتند: علاوه بر انجام اقدامات لازم در راستای تحقق این امر با چارچوب ها و راهکارهایی در عرصه تعلیم و تربیت، به بیانات و دستورات آیت الله ناصری توجه ویژه ای می شود; نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و آیت الله اعرافی؛ داشتن مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور.

فاطمی ادامه داد: انتظار می رود مدیرکل جدید در خصوص مدیریت آموزش و پرورش استان، اقدامات و فعالیت های لازم را با همکاری کادر آموزشی و معلمان بر اساس سیاست های وزارت آموزش و پرورش و راهبردهای برگرفته از سخنان استانی مطرح کند. بزرگان

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در نتیجه استان یزد در حد آموزش و پرورش آن است، خاطرنشان کرد: موضوع آموزش و پرورش در فهرست بلندبالای مسائل استان یزد و در اولویت قرار دارد.

استاندار یزد گفت: استان تمام تلاش خود را می کند تا اتفاقات خوبی در این حوزه بیفتد.

محسن موحدی فرد مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان یزد در این مراسم با اشاره به اینکه مدیران و مدرسه مرکزی رکن آموزش و پرورش استان گفت: مدیران در خط مقدم آموزش و پرورش و فعالیت های کلان آموزشی هستند.

وی گفت: استان یزد دیگر متهم به مردودی در کنکور نیست چرا که رشد رشته های فنی و حرفه ای در استان در سال های اخیر تغییر کرده است.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان یزد خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان یزد با جذب 46.1 درصدی حوزه فنی در رتبه دوم کشور قرار دارد و هشت پله پیشرفت داشته است.

موحدی فرد افزود: در آموزش و پرورش رشد کمی و کیفی داشته ایم و اکنون در کنکور پیشتاز هستیم و به چشم انداز جذب 70 درصد رشته های فنی و رسیدن به تعادل در استان یزد نزدیک شده ایم.

در این مراسم از فعالیت ها و اقدامات محسن موحدی فرد در دوران مدیریت آموزش و پرورش استان تقدیر و محمدکاظم رحیمی نژاد به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان یزد معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید