رتبه هیئت علمی در سطح حرف باقی می ماند

رتبه هیئت علمی در سطح حرف باقی می ماند

وی با بیان اینکه متاسفانه شاهد حذف اندک و حتی توده های مردم هستیم، گفت: طبقات متوسط ​​جامعه ضعیف و طبقات مستضعف و ضعیف جامعه در حال نابودی هستند.

سخنگوی کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس افزود: با گذشت 150 روز از ابتدای سال 1401 هنوز حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی حل نشده است. احکام قانونی بازنشستگان، کارمندان، نهادها و نیروهای زحمتکش نیروی انتظامی هیچ ربطی به تورم این روزها ندارد و دولت باید در حقوق سال جاری تجدید نظر کند.

رتبه بندی معلمان و سازماندهی نیروهای شرکتی و پیمانکاری دولتی در سطح کلمه باقی ماند

محمودی با اشاره به موضوع رتبه بندی معلمان گفت: رتبه بندی معلمان و سازماندهی نیروهای شرکتی و پیمانی دولت در حد حرف باقی مانده است. تغییر جایگاه شهدا در برخی دستگاه های اجرایی به طور کامل اجرایی نشده است.

معاون زنان و خانواده مجلس خاطرنشان کرد: برنامه قابل قبولی از سوی دولت در حوزه زنان و جوانان ارائه نشده است. عدم برنامه ریزی و اقدامات موثر در وزارت جهاد کشاورزی، صنعت دام و طیور را در آستانه سقوط و نابودی قرار داده است.

خبری از تحقق وعده ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال نیست

این نماینده مجلس در مجلس یازدهم همچنین گفت: خبری از تحقق وعده ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال نیست. قیمت دارو به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و وزیر بهداشت نه برنامه ای دارد و نه پاسخگو است.

وی با بیان اینکه امسال حمایت موثری از صنعت حمل و نقل و رانندگان پرتلاش صورت نگرفته است، تاکید کرد: بیمه تکمیلی رانندگان تمدید نشده و هیچ مسئولی پاسخگو نیست. توزیع نفت به نرخ دولتی به انجمن های سنگانی در وضعیت نامناسبی قرار دارد. وضعیت کامیون های وارداتی در برابر اسقاط کامیون های فرسوده پس از گذشت بیش از یک سال مشخص نشده است.

محمودی افزود: وزارت ورزش و جوانان پس از دو سال تعطیلی به دلیل ویروس کرونا هیچ اقدام موثری برای تقویت ورزش انجام نداده است و متاسفانه ورزشکاران با نگرانی جدی مواجه هستند.

بی عدالتی، کج سلیقگی و تبعیض در تخصیص اعتبارات از زمان سفر رئیس جمهور به اصفهان موج می زند.

دبیر مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس با اشاره به مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور جمهور گفت: مصوبات سفرهای استانی در پیچ و خم بروکراسی اداری، بین سازمان برنامه و بودجه و دستگاه های اجرایی است. بلاتکلیف ماند و در استان اصفهان همچنان بی عدالتی، سلیقه مغرضانه و تبعیض در توزیع منابع مالی در نتیجه سفر رئیس جمهور موج می زند و باعث نارضایتی مردم در شهرستان ها می شود و شنیده ای برای اجرا وجود ندارد. عدالت

محمودی ادامه داد: آقای رئیس جمهور بیش از 5 ماه است که به بهانه کنترل تورم پرداخت تسهیلات خرد با مبالغ زیر 50 میلیون تومان بیش از 90 درصد کاهش یافته است به گونه ای که فقط در حوزه انتخابیه من بالغ بر 1500 درخواست مردم برای دریافت وام دارو و درمان، بازپرداخت وام مسکن، اجاره مسکن و خرید کالاهای اساسی بی پاسخ مانده است.

یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی با اشاره به سفرهای رئیس جمهور به استان ها افزود: آقای رئیسی پس از اتمام سفرهای استانی لطفا بیشتر به مشکلات اصلی کشور توجه کنید و برخی ناکارآمدها و ناکارآمدها را تغییر دهید. مدیران بی برنامه به مردم برسد

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس مطرح کرد: منطقه ویژه اقتصادی شهرضا به تصویب نهایی جلسه 10 خرداد شورای عالی مناطق آزاد رسید و از دولت تشکر می کنم اما سرمایه گذاری آن همچنان در انتظار است. اطلاع رسانی و مشاوره عملیات اجرایی مستحق است دستور تسریع

محمودی خطاب به وزیر نیرو افزود: آقای وزیر بیش از 180 هزار نفر از مردم شریف و نجیب شهرستان شهرضا در تامین آب شرب با وضعیت بسیار نامطلوب و فوق العاده بحرانی مواجه هستند که انتظار داریم پروژه های انتقال آب به سرعت محقق شود. ، بودن

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: وزیر راه و فواید عامه; پروژه های تقاطع همسطح شهید سلیمانی، تعریض جاده شهرضا- اصفهان، زیرگذر شهر منظریه و روستای کهرویه، جاده هونجان به گرموک، جاده گرموک به جاده یحیی آباد و جاده جمعه به جاده علی آباد بدون پیشرفت فیزیکی قابل توجه یا رها شده و یا محقق شده است. سرعت قابل قبول نیست

وی گفت: وزیر اقتصاد و دارایی در مالیات استانی باید تمرکز بر شناسایی افراد و مبارزه با فرار مالیاتی باشد. انصاف در اخذ مالیات و عدم فشار بیشتر به اصناف و بازرگانان را نباید در این شرایط اقتصادی فراموش کرد.

محمودی خطاب به وزیر کشور خاطرنشان کرد: آقای وزیر کار سازمان اجتماعی به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید برنامه بلندمدت و قابل اجرا برای رفع و کاهش آسیب های اجتماعی به مجلس ارائه شود.

یکی از اعضای کمیته اقتصادی شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه به دلیل عدم تدبیر دولت در تامین هزینه های دارو و درمان جانبازان و ایثارگران، این بستگان با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که در صورت عدم مداخله دولت، بحرانی و غیرقابل جبران خواهد بود. به طور جدی در حوزه پزشکی و درمان ایثارگران.

دیدگاهتان را بنویسید