رد شکایت باشگاه استقلال در دو پرونده متفاوت/ سایپا راه به جایی نبرد

ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796169

اعلام آخرین آرای کمیته وضعیت بازیکنان؛

آخرین آرای کمیته وضعیت بازیکنان فوتبال فدراسیون فوتبال اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کمیته وضعیت بازیکنان با 12 رای به شکایات مختلف به شرح زیر است.

باشگاه استقلال تهران از درخواست غرامت تمرینی فرهاد زاوشی به کانون هواداران تهران شکایت کرد اما به دلیل به نتیجه نرسیدن قرارداد کانون هواداران با زاوشی، این شکایت در کمیته وضعیت بازیکنان مورد رسیدگی قرار نگرفت و رد شد.

کمیته وضعیت بازیکنان نیز شکایت باشگاه استقلال تهران از باشگاه شهر خودرو مبنی بر مطالبه غرامت تمرینات عرشیا بابایی به دلیل نبود روابط قراردادی بین وی و باشگاه شهر خودرو را غیرقابل قبول و مردود اعلام کرد.

باشگاه سایپا تهران از باشگاه استقلال تهران برای جبران هزینه تمرین امیرحسین حسین زاده شکایت کرد که در کمیته وضعیت بازیکنان بررسی شد.

با تجدیدنظرخواهی کامران علیزاده صادقی از باشگاه مهندسی تبریز برای مطالبه وجه، سرانجام پس از رسیدگی به پرونده، باشگاه مهندسی مکانیک به پرداخت ششصد و نود و نه میلیون و پانصد و پنجاه و پنج هزار و شصت محکوم شد. سه ریال با احتساب هزینه دادرسی.

همچنین باشگاه مهندسی مکانیک تبریز با توجه به درخواست چهارصد میلیون ریال باید این مبلغ را به همراه هزینه دادرسی به دلیل شکایت سید احمد اسداللهی اکرامی پرداخت کند

مهدی اکبریان نیز از باشگاه مهندسی مکانیک تبریز شکایت کرده و خواستار مطالبه دویست و پنجاه میلیون ریالی شده که باشگاه به پرداخت آن و هزینه دادرسی محکوم شده است.

باشگاه چوکای تالش نیز با توجه به درخواست یک میلیارد و دویست میلیون ریالی مهدی رضایی به پرداخت این مبلغ و هزینه های پرونده رضایی محکوم شد.

محمد صادقی به دلیل مطالبه 200 میلیون ریالی به باشگاه بعثت کرمانشاه (علوم و ادبیات تبریز سابق) شکایت کرد و باشگاه موظف به پرداخت مبلغ مطالبه شده و هزینه دادرسی شد.

تجدیدنظرخواهی میثم کریمی باشگاه سپیدی رشت نسبت به مطالبه نهصد میلیون ریالی با توجه به استرداد پرونده از سوی شاکی، کمیته وضعیت بازیکنان رای رد این ادعا را صادر کرد.

باشگاه استانی اهواز از باشگاه استقلال خوزستان برای جبران حق التدریس رضا مارونی شکایت کرده است.

شکایت میکائیل ایمان تراج از باشگاه توربین ویستا مبنی بر مطالبه ششصد و پنجاه میلیون ریال منجر به حکم این باشگاه به پرداخت ششصد و شش میلیون ریال و هزینه دادرسی شد.

وحید اصغرزاده به دلیل 700 میلیون ریال از رایکا بابل شکایت کرد که در کمیته وضعیت بازیکنان رد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید