رزمایش گسترده سپاه معادلات دشمن را برهم زد/ جغرافیای واکنش نظامی ایران گسترش می یابد

ساعت: 16:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794607

در خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان آمده است;

خطیب جمعه بندرعباس که می گوید ابعاد کوچکی از رزمایش بزرگ پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) 17 به جهانیان مخابره شد، می گوید: این مشق با عظمت همراه بود که ابعاد کوچک آن بود. به تمام دنیا مخابره شد و معادلات دشمنان این نظام را بر هم زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ در نماز جمعه این هفته ائمه جمعه شهرستان های استان هرمزگان با اشاره به برنامه های مربوطه در هفته آینده به ایراد سخنرانی در رزمایش بزرگ سپاه در جنوب کشور پرداختند.

a5df7a0a 4ed5 4c83 b7c9 7b6183f70bd0 خبر خاکستری

رزمایش با سپاه بزرگ معادلات دشمن را زیر پا گذاشت

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، سخنگوی ولی فقیه در استان هرمزگان در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر در استان هرمزگان به عنوان یک مقام معظم رهبری در این حوزه عمل می کنیم، باید توجه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: این رزمایش بزرگ در زمان مناسب انجام شد و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی دهان یاوه گویان را بستند و رژیم صهیونیستی را به خاطر کشتار کودکان ساکت کردند.

وی گفت: آمریکایی ها برخی مسائل را برای مذاکره به کشورهایی مانند فرانسه، صهیونیست ها و انگلیس واگذار کرده اند. وی بیان کرد: اجرای رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) سپاه با عظمت عظیمی همراه بود که ابعاد کوچک آن به گوش جهانیان رسید و معادلات دشمنان این نظام را بر هم زد.

امام جمعه بندرعباس در خصوص ابعاد رزمایش گفت: این رزمایش با استفاده از سلاح های تولید داخل و تلفیقی از موارد آفندی و پدافندی انجام شد که موفقیت آمیز بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به سال پیش رو در نهمین روز کشور خاطرنشان کرد: روز نهم روز به عنوان سال روشنگری ملت ایران باید گرامی داشته شود و از فراموشی آن اجتناب کنیم.

aa61359f 1573 4b9f a8fc 45f86508ecb1 خبر خاکستری

جغرافیای پاسخگویی نظامی ایران گسترش یافته است

حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه حاجی آباد در خطبه های این هفته گفت: شهادت حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن و یکی از فرماندهان دفاع مقدس که پس از سال ها درد و رنج مجروحیت جسمی و شیمیایی کرونا را همدردی می کند. گفت: بهترین اقدام در گرامیداشت یاد و خاطره این دیپلمات انقلابی این است که با نگاه ایشان به انقلاب و استکبار آشنا شوید.

حجت الاسلام شریفی گفت: مهمترین پیام تربیتی پیامبر اکرم(ص) این است که در صورت خصومت، جمهوری اسلامی به یک منطقه جغرافیایی وسیع به عنوان هدف حمله خواهد کرد.

وی افزود: ایران در این رزمایش به آمریکا اعلام کرده است که نمی‌تواند از ایران از دست صهیونیست‌ها سوء استفاده کند و به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس نیز گفته است که نباید از رژیم صهیونیستی ناامید شوند. آمریکا و رژیم صهیونیستی.»

حجت الاسلام شریفی گفت: نهم دیه باید برگزار شود و این روز بزرگ تاریخی فراموش نشود. حماسه ای بزرگ، ماندگار و سرنوشت ساز، نشان دهنده معجزه الهی، قدرت فکری ملت و صلابت جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه حاجی آباد گفت: مذاکرات در وین با تایید متن و پیشنهاد ایران با نگاه درون زا و برون گرا به اقتصاد پایان یافت.

حجت الاسلام شریفی خاطرنشان کرد: راهی که دولت سیزدهم به خوبی آغاز کرده است و باید با تمام توان و با هماهنگی روزافزون دستگاه دیپلماسی و ستاد اقتصادی خود آن را ادامه و تقویت کند.

faaa49e8 60de 406a ac57 da2a62a3ffd3 خبر خاکستری

پاسخ قاطع سپاه به بزرگ نمایی های اسرائیل، آمریکا و دست نشانده های آنها

حجت الاسلام والمسلمین محسن سالاری خطیب جمعه شهرستان سیریک در خطبه های این هفته نمازی را برای عبادت سیاسی این شهرستان بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب می خواستند کشور را سبز کنند، اما بصیرت مردم نقشه شوم آنها را خنثی کرد.

حجت الاسلام سالاری افزود: افراد متقی چشمانی زیرک دارند، البته راه بصیرت افزایی همایش و سمینار نیست، بلکه اولین بصیرت را باید از خانه و خانواده شروع کرد.

امام جمعه شهرستان سیریک ضمن مناجات با خدا قوت و خسته نباشید. آنها بودند.

او گفت: “جوانان ما با بصیرت خود ضربه محکمی به دهان آمریکا زدند. آنها فکر می کردند مانند اوکراین و دانمارک است که با ایجاد بلاتکلیفی در انتخابات به اهداف خود برای سرنگونی نظام می رسند، اما قطعا این یک آرزو است.” گفت . . او کور خواهد شد.

1b26bad8 4187 4e0e a7cd eeefc96d9415 خبر خاکستری

آموزش بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخی قاطع و دندان شکن به گستاخی رژیم جعلی صهیونیستی است.

حجت الاسلام والمسلمین شعیب صالحی امام جمعه شهرستان حمیر در نماز جمعه و نماز سیاسی این شهرستان گفت: .

وی افزود: خداوند از هر جهت به انسان ایمان عنایت می کند تا بتواند متوقف شود و با ایمان به زندگی خود ادامه دهد.

خطیب نماز جمعه شهرستان بندر حمیر گفت: 12 دی روز ثبت نام و 13 آذر ماه میلاد مسیح است و این روز را به مسیحیت و تمامی مکاتب توحیدی تبریک می گوییم.

صالحی با بیان اینکه 9 روز را باید گرامی داشت، گفت: باید از فراموشی این روز بزرگ تاریخی جلوگیری کرد، حماسه ای بزرگ، ماندگار و سرنوشت ساز و نمایش معجزات الهی و قدرت فکری ملت و نظام مقدس اسلامی است. جمهوری ایران.

وی ادامه داد: روز نهم روز تجلی وحدت امت حول محور ولایت و نماد ولایت مداری، دین، بصیرت، وظیفه و دشمنی و عمل در زمان ملت شریف ایران است. .

رئیس شورای فرهنگ عمومی حمیر گفت: جامعه نخبگان برای تقویت بصیرت دینی و انقلابی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان باید به عنوان منبع محتوا وارد مباحث علمی و پژوهشی شود.

صالحی با اشاره به هفدهمین تعالیم ترکیبی پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) در سواحل خلیج فارس گفت:

وی به معضل شترهای بی خانمان در منطقه حمیر اشاره کرد و گفت: ورود شترهای بی خانمان به منطقه منجر به مرگ افراد شده است و از کارکنان می خواهیم چاره ای بیندیشند.

وی در پایان از کادر بهداشتی و درمانی در روزهای سخت مبارزه با ولیعهد که به صورت جهادی عمل کردند و همچنان در میدان هستند، تجلیل کرد. وی خاطرنشان کرد: دستگاه اسکن کامپیوتر بیمارستان نیاپور این شهرستان در حال کثیف شدن است و می خواهیم روند راه اندازی را تسریع کنیم.

75f8ffc3 2447 4b75 b9b6 e3e8415dd9ab خبر خاکستری


رزمایش پیامبر اکرم (ص) 17 جنگ روانی و ادراکی دشمن را خنثی می کند.

حجت الاسلام بارانی امام جمعه پارسی در خطبه های این هفته نماز جمعه پارسی با گرامیداشت روز ثبت احوال، هویت افراد در مراحل مختلف زندگی را گامی مهم برای برنامه ریزان توسعه و پیشرفت کشور برشمرد و گفت: بحمدالله در این سالها شاهد رشد و ابتکار عمل در این زمینه بوده ایم.

وی جمعیت، زاد و ولد و نسل جوان را از مولفه های قدرت کشور دانست و گفت: پیری جمعیت خطر بزرگی برای کشور است زیرا توان، توسعه و رشد کشور در گرو جمعیت جوان، فعال و با انگیزه است، بنابراین کارکنان نیازمند توجه شود و زمینه اشتغال، ازدواج و خانوار برای جوانان فراهم شود، اما متاسفانه سیاست های رهبر معظم انقلاب جمعیتی تاکنون به خوبی اجرا نشده است.

امام جمعه شهرستان پارسی با اشاره به کمبود آرد و سیمان در این شهرستان با تشکر و قدردانی از زحمات و پیگیری های استاندار محترم و رئیس اداره صمت گفت: همکاری و حمایت مسئولان استانی در حل مشکل اصلی و رفع دغدغه ها و نگرانی های مردم.

وی با انتقاد از عدم تعادل در بازار سیمان و گرانی همیشگی آن گفت: سیمان سرمایه ملی است و مواد اولیه آن متعلق به بیت المال و مردم است، بنابراین بی معنی است که عده ای به بهانه سرمایه گذاری سود خود را در اولویت قرار دهند. و مایل به تامین سیمان اگر در بازار داخلی کافی نباشد، قطعاً تنظیم بازار داخلی باید در اولویت باشد و صادرات سیمان با وجود کمبود مداوم یا گرانی آن، برای مردم قابل درک نخواهد بود.

حجت الاسلام بارانی افزایش شدید قیمت شن و ماسه را غیرمنطقی و بدون در نظر گرفتن حقوق مصرف کننده خواند و گفت: آیا اینجا خاک و سرمایه کشور و متعلق به مردم نیست؟ آیا در مجموع با دلار و دعوا و تحریم از بستر رودخانه شن و ماسه برداشت می شود که هر ماه شاهد افزایش شدید قیمت ها باشیم؟ بنابراین تنظیم و تعادل بازار و کاهش فشار بر مردم مستلزم حاکمیت جهادی و نظارت دقیق در روستاها است و مسئولان باید اطمینان حاصل کنند که مردم نیز از حق زندگی و معیشت برخوردار باشند نه فقط مشکلات سرمایه گذار و سودآوری.

امام جمعه شهر پارسی با اشاره به درخواست های مردم در خصوص زمینی ها و شهر بسیج، گفت: این موارد درخواست ها و درخواست های مکرر مردم بود که الحمدلله به تدریج در حال انجام است. رفع مشکل که نشان از تعامل و همکاری خوب دستگاه ها و اقدامات بعدی استاندار محترم می باشد که صمیمانه از تمامی این عزیزان تشکر و قدردانی می نمایم.

حجت الاسلام بارانی با اشاره به رزمایش بزرگ پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس و دریای عمان، گفت: رژیم در منطقه به معنای بیگانگی است. در باتلاقی بایستی که در نهایت در آن غرق خواهی شد.

وی افزود: آمریکایی ها و سگ های دیده بان صهیونیست آنها باید بدانند که تهدید قدرتمندترین کشور منطقه طنزی بیش نیست و همانطور که همیشه ثابت شده است هیچ غلطی نمی توانند در حق ملت بزرگ ایران و ملت ایران انجام دهند. فرزندان انقلابی و مجاهدت آنان در نیروهای مسلح «و مایه ی امید و مایه آرامش و آرامش دوستان نظام اسلامی بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی فارس 18 دی را روز تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت و نماد ولایت مداری، دین، بصیرت، دشمنی، وظیفه و اقدام به موقع معرفی کرد و تصریح کرد: : نهم دی را باید گرامی داشت و نه نباید این روز بزرگ و تاریخی را فراموش کرد تا یکی از مهمترین مواردی که باید در جهاد تبیین مورد توجه نخبگان جامعه قرار گیرد همین حماسه بزرگ است که با عنایت الهی و محبت ملت به اهل بیت بویژه شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید