رسیدگی به محرومان از مصادیق خدمت امام رضا (ع) است.


ساعت: 17:45
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854901

عباس فرازنیا با اشاره به اینکه به خدمتگزاری امام رضا (ع) افتخار می کنیم، گفت: رسیدگی به محرومان نمونه ای از خدمت به امام رضا (ع) است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام عباس فرازنیا امشب همزمان با ایام پایانی دهه کرامت و نزدیک شدن به ویژه برنامه های ولادت علی بن موسی الرضا(ع) امام مهربانی ها، آغاز پروژه عمرانی. بیت الرضا(ع) بابل رضوی، مسئولین شهرستان، اعضای این مرکز خدمات رسانی و عاشقان اهل بیت با استناد به بخشهایی از تصمیمات آیت الله رئیسی و حجت الاسلام مروی به عنوان سابق و فعلی استون قدس رضوی بازداشت شدند. مسئولان بیان کردند: گفته می شود سفره پر فیض و برکت و معنویت این مجموعه منحصر به عرصه سرزمینی در مشهد و اطراف حرم نیست، بلکه در جهان می درخشد.

وی افزود: امروز به نمایندگی از تولیت آستان قدس رضوی به شهر بابل آمدم تا شاهد مراسم کلنگ زنی منزل خادمان و عاشقان امام رضا (ع) باشم.

مدیر ارتباطات سمینار آستان قدس رضوی تاکید کرد: رضوی باید در مسیر تحقق آن باشد، ما در این سخنان شب و روز هستیم.

فرازنیا با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از خادمان حرم امام رضا (ع) هستند، گفت: همه باید تلاش کنیم تا خدمت شایسته ای برای نمازگزاران داشته باشیم چرا که عبادت کنندگان این امام رئوف بر سایر عبادت کنندگان ارجحیت دارند و خدمت امام رضا (ع) با معرفت عاشقان اهل بیت باید در این مکان که خانه رضا (ع) نامیده می شود صورت گیرد.

امام جمعه بابل نیز با تبریک دهه کرامت گفت: بزرگترین ثروتی که از اهل بیت نصیب ما شده است محبت آنهاست.

حجت الاسلام معتبی روحانی افزود: امیدواریم این سرمایه تا آخرین لحظه عمرمان در قیامت بماند و ما را در پایه هایش تزلزل ناپذیر نگه دارند.

امام جمعه بابل با اشاره به عملکرد چشمگیر خیرین در منطقه، ادامه داد: عده ای عاشق اهل بیت و مردم هستند اما این محبت جاری نیست و فقط در ذهن و قلب آنها نگاه خداوند خواهد بود. یکسان.”

این مسئول تصریح کرد: برخی از سرمایه گذاری هایی که در قلم و قدم مردم انجام می شود در نزد خداوند و اهل بیت بسیار ارزشمند است و حفظ محبت نه تنها باید در دل باشد، بلکه باید تامین شود.

رئیس شورای عمومی فرهنگی شهرستان بابل گفت: این موضوع خدمت رسانی بسیار ارزشمند است و در طول سالیان متمادی خدمات بی نظیری را برای مردم به ارمغان آورده است.

روحانی اذعان داشت: گاه آماری که این اقوام در جلسات حضور دارند از برخی مجموعه ها، سازمان ها و نهادهای رسمی بیشتر است و زحمات خادمان ارزش بیشتری دارد.

وی همچنین از خیرین شهر دارالمومنین بابل خواست تا این مجموعه را در مدت هشت ماه تکمیل کنند و افزود: امیدواریم این خانه برای اهل بیت الرضا(ع) و دو سعادت رهبری و رهبری باشد. خدمات از آن افزایش خواهد یافت.»

محمود جعفرزاده دبیر ستاد خدمات رسانی رضوی در بابل از زحمات بانیان وقف زمین برای ساخت بیت الرضا(ع) در این شهرستان تقدیر کرد و گفت: در این راستا گام برداشته اند.

وی افزود: خدا را شاکریم که در 14 ماه گذشته با همکاری مراکز خادمیاری رضوی در نواحی و شهرستان های بابل بیش از 53 میلیارد و 670 میلیون ریال از 30 مرکز به عنوان کمک های مردمی دریافت شده است.

دبیر ستاد خدمات رسانی رضوی شهرستان بابل ادامه داد: این وجوه دریافتی همراه با ساعات زیادی که هادمیار رضوی با عشق وقت، تجربه و دانش خود برای اجرای برنامه های مختلف در بیش از چهار هزار حوزه خدماتی در حوزه های مختلف مذهبی، اجتماعی، فرهنگی، جهادی دریافت کرد. و مسائل دیگر توسط 1700 خدمتگزار هزینه شد.

جعفرزاده از مردم دوستدار اهل بیت خواست در ساخت این مجموعه و سایر خدمات کانون رضوی در بابل کمک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید